Teszt - Alverde újdonságok


Az Alverde márkától eddig nem sok sminkterméket próbáltam, de amit igen azokat általában nagyon megszerettem: a Camouflage korrektort például már nem is tudom hányszor vettem újra és az égetett szemhéjpúdereiket is nagyon kedvelem. A mai bejegyzésben két egészen új termékről, egy több színű korrektor púderről és egy folyékony rúzsról lesz szó. Ha kíváncsiak vagytok rájuk, akkor olvassatok tovább! :)


A púder masszív műanyag tokban érkezik, ami a szokásos alverde zöld színt kapta, jól záródik, nem félnék bedobni a táskámba. A termék - bár ezt a csomagolás nem írja - szerintem égetett technikával készült, nagyon selymes állagú, enyhén porzik. A púder 3 színe a különböző elszíneződéseket hivatott kiegyenlíteni:

  • a sárga a szem alatti karikákat és a hajszálereket
  • a zöld a pirosságot (pl. pattanások)
  • a lila pedig a pigmentfoltokat és a fakó bőrszínt

Az egyes színek elég nagyok ahhoz, hogy külön-külön is használhassuk őket, de akár a színeket összekeverve, finishing powder-ként is felvihetjük. A színek nem túl pigmentáltak, így nem kell attól félni, hogy zöld vagy lila lesz az arcunk, inkább csak egy picit optikailag segít a bőr elszíneződésein. 

Én a sárga színt szerettem meg legjobban, a szem alatti korrektor fixálására használom, itt nagyon jól működik a sárga szín - gondoljatok csak a híres sárga Ben Nye Banana púderre. A lilát el tudom képzelni egész arcon is, akinek fakó, szürkés az arcbőre, a zöld viszont szerintem pattanásokra kevés lenne (oda inkább egy zöld korrektort ajánlanék, a Camouflage krémek között is találtok ilyet), viszont akinek nagyobb pirosas területek vannak az arcán, oda működhet.


Tudjátok, hogy mennyire szeretem a folyékony rúzsokat, így ezt is nagyon nagy lelkesedéssel próbáltam ki. A termék a szájfényekhez hasonló csomagolásban érkezik, applikátoros megoldással. A festék állaga nagyon krémes (ez sejthető is volt, hiszen sheavaj és jojobaolaj is van benne), szépen terül az ajkakon, könnyű egyenletesen felvinni. Nem szárad teljesen mattra az ajkakon, minél többet viszönk fel belőle, annál krémesebb marad. Azok is bátran próbálják ki, akik eddig a szárító hatása miatt kerülték a folyékony rúzsokat, mert ez még hidratál is. Ha jól tudom 3 élénk árnyalatban kapható, szerintem érdemes vetni rájuk egy pillantást, mert nagyon szuper termék. Jövő hónapban pedig Glamour-napok, amikor fél áron is beszerezhetitek. :)


Élesben:

Próbáltátok valamelyik terméket? Mit szerettek a márkától?


1 megjegyzés:

  1. Hű így magában nem tetszett ez a folyékony rúzs, de felkenve aztán hűha *.*

    ReplyDelete