The Body Shop Oil of Life Intenzíven revitalizáló nappali krém


Alapvetően száraz bőröm van, így amint egy kicsit hidegebbre fordul az idő, már veszem is elő a testesebb hidratálókrémeket. Ma egy nagyon tápláló, olajokkal dúsított változatot mutatok nektek, ami a legszárazabb bőrt is nagyon jól hidratálja.

Mit ígér a termék?

"A világ távoli pontjairól összegyűjtött három különlegesen erős magolajat vegyítettünk – fekete köménymag-olajat Egyiptomból, kaméliamag-olajat Kínából és csipkebogyómag-olajat Chiléből –, és hideg préseléssel őriztük meg a bennük rejlő revitalizáló erőt. Ez a nappali arckrém bőrtökéletesítő micro-gyöngyöket tartalmaz, így az arcbőrödet ragyogóvá, selymes tapintásúvá teszi. Láthatóan csökkenti az öregedés jeleit, hidratált és revitalizált arcbőrt hagy maga után."

  • Tápláló nappali arckrém mindennapos használatra 3 értékes magolajjal a világ távoli pontjairól, hogy arcbőröd új életre keljen
  • A magolajakat hidegen préseljük, hogy megőrizzük revitalizáló hatásukat
  • Könnyed és nem hagy zsíros érzetet maga után
  • Az öregedés jelei láthatóan csökkennek akár már négy hét használat után – a ráncok halványabbnak tűnnek, a bőr puhábbnak és rugalmasabbnak látszik

Korábban már próbáltam több féle növényi olajat is (kókusz-, argán- és csipkebogyóolaj), amiket az éjszakai krémemhez keverve használtam, de a köménymagolajjal vagy a kaméliaolajjal még nem találkoztam - valószínűleg nekik köszönheti a krém az egyedi illatát, nagyon tiszta, növényi, engem kicsit a friss szénára emlékeztet. Finom, na. :) Egyébként felvitel után kb. fél órával már nem érezni. 

A tégelyben egy sűrű állagú, testes krémet találunk, amiből én 2-3 borsószemnyi mennyiséget szoktam eloszlatni az arcomon. Tényleg pillanatok alatt beissza a bőr, és reggelre nagyon puha, hidratált bőrrel ébredek, nagyon jól regenerálja a szárazságot. (Bár nappali krém, én éjszakára szoktam használni, részben a fényvédő hiánya miatt, részben pedig azért, mert nappalra a könnyebb krémeket preferálom.) A leírásban szereőlő olajak mellett még sheavajat, olívaolajat és E-vitamint is tartalmaz, így anti-aging hatása is van. Plusz jó hír, hogy a krém nem tartalmaz se alkoholt, se parabéneket.

A termék csomagolásáról is kell néhány szót ejtenem, szerintem nagyon minőségi és egyedi lett a design, látszik, hogy az Oils of Life a The Body Shop luxus bőrápolási vonala. :)

 



Én nagyon megszerettem, ahogy kezdett lehülni az idő szeptember elején a bőröm rögtön elkezdett húzódni és egyre szárazabb lett, ez a krém pedig nagyon szépen rendbehozta. Továbbra is az esti rutinom része lesz. Ha megtetszett a termék, akkor a The Body Shop üzletekben vagy online (itt) tudjátok közelebbről is megnézni. 


Milyen arcápoló termékeket használtok ősszel?


0 megjegyzés:

Post a Comment