MAC Navy Times Nine paletta


Valahogy sose szerettem a kék szemhéjpúdereket, ódivatúnak és öregesnek láttam őket, pláne a világosabb színeket - tudjátok, van az a tipikus kék szemceruza-pink száj smink, amit még ma is gyakran látni a villamoson. :) Na, én épp emiatt féltem az igazán kék szemhéjpúderektől, most mégis egy kék palettáról írok nektek. Miért? Először is szeretnék kimozdulni egy kicsit a komfortzónámból (nemrég vettem egy mustársárga szemhéjpúdert is), másrészt azért ebben a palettában a neve ellenére szerencsére nem annyira kékek a színek, egy kivételével. :)

 
Júliusban jelentek meg a MAC 9-es palettái, 4 változatban (lila, kék, burgundi, nude, ide kattintva olvashattok róluk bővebben), a MAC-hez képest nagyon jó áron kaphatóak és bár jóval kisebbek a színek, mint egy teljes méretű szemhéjpúder esetén, szerintem nem vagyok vele egyedül ha azt mondom, hogy nem sok (értsd nulla) szemhéjpúdert használtam el teljesen. :)

Már említettem korábban, hogy imádom a MAC szemhéjpúderek minőségét, nagyon jól pigmentáltak, nem potyognak és egy álom őket satírozni: az első, legvilágosabb szín kivételével ez mind igaz a palettára is, de a legvilágosabb szín sajnos kicsit darabos és potyog.

Utazáshoz nagyon praktikus kis paletta ez, ahogy a lenti képen is látjátok, elfér a tenyeremben, szóval igazán nem foglal sok helyet. Talán azért (is) szerettem meg ennyire, mert főként hideg tónusú színeket tartalmaz és bár a neve nem ezt sugallja, nagyon sok féle nem kék sminket is el lehet vele készíteni - bevallom én legtöbsször erre törekedtem. :) Az egyetlen igazán kék szín a 2.sor első színe, ezt nem igazán szoktam használni, viszont a többit bátran ajánlom azoknak is, akik hozzám hasonlóan nem szeretik a kék színt.


Swatch-ok: 

 

A kedvenceim az első sorból a Copperplate (tökéletes a mélyítővonalba), a második sorból a Mulled Over és a Cast Iron (a valóságban kicsit szürkésebbek mint a swatch-on), de a legnagyobb kedvencem az alsó sor középső színe, a Club, ami egy barna-kék duokróm szín, nagyon különleges és teljesen oda vagyok érte.

Elérhető a MAC szaküzletekben, 11 900 Ft.-os áron.

Hogy tetszik nektek a paletta?


8 megjegyzés:

  1. Úristen de gyönyörűűű.. Eddig a burgundi és a nude között hezitáltam, de a képedien nagyon szépek a színek, és így, hogy a kedvencem a kék és a szürke színek.. hát, lehet végül ez lesz :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szerintem élőben fogod úgyis eldönteni, azért úgy jobban látni a színeket! :) De bármelyiekt is választod, szerintem imádni fogod!

      Delete
  2. Gyönyörű színek! És tényleg nagyon jó áron vannak, szóval karácsonyra lehet, hogy ugrik egy ilyen a kosárkámba :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szerintem nem bánnád meg, ha beleugrana :D

      Delete
  3. Nagyon szép mindegyik paletta. Régen én is pont így álltam a kékhez, mindig a szemem előtt lebegett az a szemöldökig festett kék és rikító rózsaszín kombináció, de ma már megbékéltem vele, mert ezzel a két színnel is lehet modern és szép sminket készíteni. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Azaz, pont erre a sminkre gondoltam! Szörnyű!:D Én is próbálkozom vele szép lassan..:)

      Delete
  4. Nagyon szépek ezek a paletták én is szemezgettem már velük, főleg a lilával és a bordó verzióval. :) Remélem hamarosan sminket is mutatsz velük! ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. A bordót én is nagyon szeretném, őszre annyira jó lenne! :) Próbáltam már fotózni vele sminket, de nagyon nehéz elkapni a színeket, főleg a duokrómot :(

      Delete