MAC Giambattista Valli - Eugenie


Amikor megláttam a MAC és Giambattista Valli kollaborációjáról az első képeket, tudtam, hogy egy ilyen rúzsnak becses helye lenne a gyűjteményeben. A színeket elnézve azonban bajban voltam: kettőt alapból kizártam, mondván, nem állnának jól (a narancssárgát és a világos rózsaszínt), a maradék 3 színből pedig voltak nagyon hasonlóim (pink, piros és bordó) - azaz, hogy csak hittem, a legsötétebb Eugenie élőben már nem hasonlított egyik rúzsomra se. Az ilyen sötétebb színek hajlamosak foltosodni, pláne ha matt finish-ről van szó, úgyhogy gyorsan felpróbáltam a boltban: szerencsére gyönyörű egyenletesen lehetett felvinni, így őt választottam.


Már a csomagoláson is rögtön látszik, hogy különleges darabról van szó: fehér virágos papírdobozban érkezik, amit nem is csúfítottak el az összetevőlistával - ezt egy külön papírkán találjuk a doboz belsejében. A rúzs a szokásos töltény formájú csomagolást kapta a rúzs színével megegyező matt változatban amin a Giambattista Valli és a MAC feliratok kaptak helyet.


A rúzs illata megegyezik a többi MAC rúzséval, visszafogott vanílilás, nagyon finom. A matt állagtól nem kell megijedni, a MAC Retro Matte rúzsokhoz képest jóval krémesebb, könnyebben kezelhetőbb, de mindenképpen csak leradírozott és hidratált ajkakra vigyük fel. Sötétebb szín révén ajakceruzát is javaslok használni hozzá, a szép, egyenletes kontúr miatt. Ha felkerült az ajkunkra, akkor szinte lerobbanthatatlan, a MAC matt rúzsaitól megszokott tartósságot nyújtja ő is. A színe pedig magért beszél, őszre-télre csodás darab, ami minden hajszínhez jól mutat - nekem az egyik kedvencem lesz idén, ez már biztos. :)


A MAC x Giambattista Valli rúzsok 6700 Ft.-os áron érhetőek el a MAC szaküzletekben, limitált darabszámban.


Melyik a kedvenc őszi rúzsotok?


6 megjegyzés:

  1. Gyönyörűszép, nekem nagyon bejön ez a csomagolás :) Nálam most a decemberi Ellie Goulding kollekció az, ami várós nagyon.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ó, ne is mondd, azt én is várom, meg a karácsonyi kollekciókat, jön vissza a Whisper of Guilt is! <3

      Delete
  2. Tényleg igazán különleges darab ez a rúzs, gyönyörű színe van, nekem is ez a legbejövősebb a kollekcióból. A csomagolásáért pedig különösen odavagyok. :)

    ReplyDelete
  3. Szép színe van, nagyon jól állnak neked a hasonló színek :)

    ReplyDelete
  4. Egy ilyen vagy talán picit sötétebb szint szeretnék kippróbálni magamon, nagyon tetszenek az iylen színek. :D Csak nem tudom menynire álnának jól. :D De a csomagolás nekem is nagyon tetszik. :D

    ReplyDelete