Garnier - Oil Beauty testápoló


A mai bejegyzésben a L'oreal Blogger Day-en kapott újdonságok közül az egyik kedvencemet mutatom most meg nektek. A Garnier Oil Beauty testápoló argán-, makadámiadió-, mandula- és rózsaolajat tartalmaz. Engem már ezzel levett a lábamról - tudjátok mennyire szeretem a természetes olajokat mind haj-, mind bőrápolásra használni -, a mennyei illata pedig csak hab volt a tortán. 
Száraz bőrre ajánlják, de ennek ellenére egyáltalán nem ragacsos vagy olajos az állaga, pikk-pakk beszívódik. Én próbáltam már a reggeli kapkodásban is úgy, hogy utána pár perccel rögtön fel is öltöztem, és így sem ragadtak hozzám a ruháim. Éppen emiatt szerintem nagyon-nagyon száraz bőr esetén ez kevés lesz. A pumpás kiszerelés nagyon praktikus, le se kell vennem a polcról, csak pumpálok 1-2-t és már kenhetem is.
Az egyetlen kivetnivalót az összetevőlista böngészésekor fedeztem fel, akik kényesek a szilikonra vagy ásványi olajra, azoknak ez a testápoló nem lesz a kedvencük, ugyanis ez mindkettőt tartalmaz.




Ti próbáltátok már? Melyik a kedvenc testápolótok?


3 megjegyzés:

  1. Ez a testápoló nálam is nagy kedvenc lett, de fura, mert nekem lassan szívódik be, pedig száraz bőröm van... :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lehet, hogy mennyiségtől is függ, de mondjuk én se használok keveset:D Érdekes.

      Delete
  2. Csak a Balea olajos testápolóit használtam eddig, és a bőröm nagyon szereti őket, de csak este tudom használni, mert amúgy lassaaaaan szívódnak be :-)

    ReplyDelete