Lovely Haul


Tegnap bementem a Rossmann-ba dezodort venni és út közben megpillantottam a Lovely új trendkiadását. Szerintem pár perce tehették ki, mert teljesen érintetlen volt az állvány, gyorsan le is fotóztam nektek (kép a bejegyzés végén). Alapvetően 3 lakkcsalád kapható: Ibiza (neon homoklakkok), St. Tropez (selyemfényű pasztellek) és Rio (glitteres csodák). A lakkokat még kiegészíti egy szempillaspirál és egy mentazöld tus is. Ezt nem tudtam otthagyni, nem is tudom mióta vágyom egy mentazöld tusra és a Lovely tusairól amúgy is csak jót hallottam eddig, ráadásul ennyi pénzért csoda lenne ha kifognék egy szuper darabot. Amikor hazaértem rögtön ki is próbáltam, és elsőre nagyon jól teljesített: magas pigmentáltság, szuper fedés, gyors száradás és a tartóssággal sem volt bajom az alatt a pár óra alatt amíg rajtam volt, de ezt persze még tesztelem a továbbiakban.


A lakkok közül a neon korall homoklakk és a mentaszínű selyemcukorka jött velem, ők is csodásak első próbára. Ja és el ne felejtsem, minden Lovely termékre 25% kedvezmény jár és ezek az új darabok sem kivételek!




Rúzs - MAC Morange

Első próba.



 

Nektek hogy tetszik ez a trendkiadás?

update: Megérdeklődtem a Lovely neon homoklakkjai miért csak műkörömre használhatóak. Íme a hivatalos válasz a gyártótól:

"Az Ibiza kollekcióhoz tartozó koromlakkok, a terméken található felirattal megegyezően, kizárólag műkörömre való használatra lettek megalkotva.
Ezek a körömlakkok különleges színvilágukkal és textúrájukkal tűnnek ki a többi termék közül. Ezeket az intenzív neon árnyalatokat speciális színezők alkalmazásával érjük el. 
2002.06.12-ig Lengyelországban a körömlakkgyártásban ezeket a színezőket használták. 
A 76/768/EEC irányelve szerint ezeket a színezőket az EU-ban nem lehet alkalmazni, de engedélyezett pl. Oroszországban, ahol sokkal kevesebb korlátozó szabályozás van érvényben a kozmetikumokkal kapcsolatban.
A tiltás azon termékeknél való alkalmazásra vonatkozik, melyek közvetlen kapcsolatba kerülnek a körömmel, illetve a körömágybőrrel. 
Az Európai Parlament és Tanács 1223/2009 számú rendelete értelmében kozmetikai terméknek számít minden olyan anyag, keverék, mely az emberi test külső felületével érintkezik (hámréteg, haj és testszőrzet, körmök, ajkak, valamint külső nemi szervek). Ennek értelmében az említett körömlakkok műkörömre való alkalmazása teljes mértékben biztonságos a vásárlók számára, és az ide vonatkozó jogszabályoknak megfelel."

18 megjegyzés:

  1. Nekem nagyon tetszenek ezek a körömlakkok, különösen a neon színek. Pont nálad láttam tegnap, hogy már kaphatóak, biztosan beszerzek belőle párat :D

    http://thebeautyandglamourblog.blogspot.hu/

    ReplyDelete
  2. Nagyon szép körömlakkok, viszont igaz,hogy a neon homoklakkokra az van ráírva,hogy kizárólag műkörömre? :O Mégis miféle anyagot tartalmaz, hogy a sajátomra nem festhetem fel? :O

    ReplyDelete
    Replies
    1. Most megnéztem, és tényleg rá van írva! :O Észre se vettem eddig, hát ez nem valami bizalomgerjesztő... Akkor géllakkra fogom felkenni, de így is félek tőle, hogy milyen mérgek lehetnek benne..:/

      Delete
  3. a Rio lakkok csodásak, az Ibiza pedig nagyon hasonlít a Moyra homoklakkjaira. :)

    ReplyDelete
  4. Tegnap voltam a Rossmannban, de ott még hűlt helye sem volt ezeknek :( Hozzánk mindig minden olyan lassan ér el :'(

    ReplyDelete
  5. Szia! :)
    Tegnap megvettem én is azt az Ibiza neon lakkot. Csodás színe van, de mikor hazaértem láttam a hátulján hogy Figyelem! Kizárólag Műkörömre! :O Pedig akkor már felkentem egy körmömre, de lemostam :/ Nem tudom miért nem lehet felkenni a saját körmünkre :/ Egyébként szuperek ezek az új lovely cuccok :)

    ReplyDelete
  6. Remélem az itteniekben is kaphatók már :) holnap meg is nézem :)

    ReplyDelete
  7. Épp most zsákmányoltam 3 lakkot, 1-1 darabot mindegyik típusból. Teljesen érintetlen volt a display, pont pár perccel korábban pakolhatták ki. Persze csak már itthon olvasom el a címkét, miszerint a homoklakk csak műkörömre kenhető. Bízom benne, hogy a következő napokban ezt valaki megfejti, illetve választ kapunk rá, hogy tényleg így van-e. Ha nem, az gáz, mert se zselé, se semmi nincs a körmömön. :(

    ReplyDelete
  8. Én ma voltam venni Lovely lakkot a Rio vettem meg a Nr.1 és 2. számú lakkjait, a szemhéjtus is tetszik, még lehet visszamegyek érte. :O :D

    ReplyDelete
  9. Nagyon tetszenek ezek a lakkok! :) A lovely minőségével is meg vagyok elégedve, kifejezetten tartósnak bizonyultak eddig nálam.
    Egyre inkább rá vagyok kattanva a feltűnő színekre, így az Ibiza lakkok közül választanék. Furi, hogy műkörömhöz ajánlják csak, bár tényleg elgondolkodtató :( Kata

    mosolyrecept.blogspot.hu

    ReplyDelete
  10. Elsőnek én is a homoklakkokat vettem szemügyre,de miután láttam hogy csak műkörömre,fájó szívvel de otthagytam.

    ReplyDelete
  11. Lányok, írtam a Lovely egyik munkatársának az ügyben, kíváncsian várom, hogy mit válaszol!:) Majd frissítem vele a posztot.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Továbbította a cégnek a kérdést, most várjuk a választ.:)

      Delete
    2. Szerintetek Blokk ellenében visszaveszik? Nekem az is jó,ha kicserélhetem valami másra,de nyilván így nem kenegetem a körmömre...:/ Remélem valami megnyugtató választ kapsz,nem azt h full mérgező az egész :D

      Delete
  12. Na ezen most kiakadtam. H-h csak műkörömre? :(
    A tust nagyon szeretném.

    Sajnos Győrbe egyre kevesebb trendkiadás jut el. Még mindig a Celtica van kirakva a Catrice állványon. Az Essence állványon meg a Love Letters után kirakták a New in Town-t. -.-

    ReplyDelete
  13. Én a kék St. Ropez lakkot vettem meg. Gyönyörű!

    ReplyDelete
  14. kaptál esetleg már valami választ az Ibiza lakkokkal kapcsolatban?

    ReplyDelete