NOTD - Candyfloss Cutie


Ma egy csodaszép cukorkalakkot mutatok meg nektek, mégpedig a Rimmel új pasztellszínekből álló Sugar Sweetie kollekciójából. Ez a lakk a Candyfloss Cutie nevet kapta, és mennyire eltalálták! Tényleg olyan, mintha vatta- vagy selyemcukor lenne a körmeimen ez az ezüstfényű halványrózsaszín lakk. A lakkból két réteggel értem el a teljes fedést és a homoklakkoktól megszokottan gyorsan száradt. A többi homoklakkomhoz képest ebben vannak a legkisebb szemcsék, tényleg olyan mintha homok helyett finomra őrölt  cukorszemcsék lennének benne.





Én imádom, és nektek hogy tetszik?


7 megjegyzés:

  1. Nagyon ,,cukor,, ez a lakk, tetszik. :)

    ReplyDelete
  2. gyönyörű lakk, annyira aranyos , szolid kis szín :)

    ReplyDelete
  3. Extra cuki :) Én a kékre csaptam le.

    ReplyDelete
  4. Nagyon szépecske :) Én is lecsaptam rá :)

    ReplyDelete
  5. Aranyos, de annyira nem estem hanyatt ezektől a lakkoktól. :)

    ReplyDelete
  6. Hol lehet ilyen lakkot kapni?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szia, ahol Rimmel termékeket, Rossmann és Müller:)

      Delete