Haul - Nike, Catrice, Calzedonia, Skinfood


Tegnap a Premier Outlet-ben jártam, ahol sikerült szert tennem pár gyöngyszemre a Calzedonia és a Nike üzletekben. Ezenkívül a Müller-ben pár leértékelt Catrice terméket is zsákmányoltam a Celtica kollekcióból és a Skinfood krémpirosítóm is végre megérkezett. Ha kíváncsi vagy a termékekre részletesen, akkor olvass tovább!


 A Catrice Celtica kollekcióját már többször nézegettem, de mindig lebeszéltem magam a vásárlásról, mondván vannak már ilyen termékeim. De az az igazság, hogy ilyen lilás árnyalataim nem nagyon vannak, és szerintem nagyon jól kiegészítik a Naked 3 színeit. Na meg azért a gyönyörű bolygószerű design is közrejátszott. Krémpirosítóból pedig még mindig keresek egy igazi halvány babarózsaszínt, ez sem az sajnos, viszont ez a cream to powder finish nagyon szuper, még nem volt ilyenem. Nagyon gyorsan kell vele dolgozni, mert hamar megszárad, de utána nagyon tartós.

A Calzedonia-ban 2 pöttyös mentaszínű zoknit vettem, a 2 pár együtt volt 300 Ft. Még nem tudom mihez fogom hordani, de ennyiért nem hagyhattam ott, annyira szép kis romantikus darabok. A fehér pedig egy cicanadrág az oldalán műbőr csíkkal. Ezt nyáron a tunikáim alá tudom elképzelni, ő 1000 Ft.-ot kóstált.



Ő pedig a legújabb szerelmem, egy Nike sportcipő. Amit eddig használtam az már nagyon régi volt, és inkább teniszcipő volt, mint edző, úgyhogy kellett egy új. Nagyon nagy mázlim volt, mert ez volt az utolsó darab a méretemben és tökéletes. Most már csak a motiváció hiányzik az edzéshez. :)


Ezt a Skinfood krémpirosítót pedig Nórinál láttam meg először és azonnal meg is rendeltem. Képeken narancssárgábbnak tűnt, kicsit sajnálom, hogy most se lett egy igazi narancs pirosítóm, de ez a korallszín is meseszép. Teszt hamarosan!


Ti miket vettetek mostanában?



6 megjegyzés:

  1. Az a pirosító nekem is birizgálja a fantáziámat. :D
    A futócipő csodaszép! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nagyon jó a pirosító, nem számítottam ilyen minőségi darabra!:) Köszi!:)

      Delete
  2. Tessék olvasni a blogomat is, ott írtam, hogy nem olyan narancsos! :D Persze csak viccelődöm :) Szuper dolgokat vettél, lehet majd megnézem a hozzám közeli Müllerben van-e még egy-két Catrice maradvány :D A cipő szuper, de úgy minden, ezért nem szeretem a szerzeményes posztokat, mert úgy érzem minden kell! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Olvasom, olvasom, hát nálad láttam meg:D Hát igen, én is mindig vágyakozva nézem a haul posztokat/videókat :))

      Delete