iHerb Haul


A mai bejegyzésben azt mutatom meg nektek, hogy miket rendeltem az iherb.com oldalról. A rendelés apropója ez a teljesen természetes összetevőjű samponszappan volt a J.R. Liggett's márkától. A sampon különlegessége, hogy mindössze néhány összetevőből áll, és azok is mind-mind természetes anyagok: olívaolaj, kókuszolaj, ricinusolaj, forrásvíz és nátrium hydroxide, ami az egyik legkíméletesebb szappanalapanyag. Ami nekem a legjobban tetszik benne, hogy a hagyományos (szulfátokat tartalmazó) samponokkal ellentétben nem fosztja meg a hajat a természetes olajoktól, nem szárítja túl, így nem töredezik, és a fejbőr sem szárad ki. 
Először kicsit féltem tőle, hogy ennyi olaj után esetleg zsíros lesz a fejbőröm, de ezt eddig nem tapasztaltam szerencsére. Nagyon jól habzik és tisztít, de egyben hidratálja is a hajam, nem is használok utána balzsamot, sőt a bőrömnek sincs hajmosás után szüksége testápolóra. Bízom benne, hogy egy idő után normalizálja a fejbőröm működését és a hajmosások idejét is ki tudom tolni vele. 
Egyébként többféle is létezik belőle, én az argánolajasat szerettem volna eredetileg, de nem volt készleten. Az ára is teljesen baráti, 4-5$ között mozog és fél liter (!) hagyományos samponnak felel meg egy ilyen kis szappan. Mindenképpen lesz róluk részletes beszámoló néhány hét múlva. :)


A másik mindenképpen szükséges dolog a mandulaolaj volt, nálam nagyon gyorsan fogy, mivel szinte minden hajmosás előtt használom az egész hajamra pakolásként, és a Rossmannban kapható 50 ml-es üvegek max. 2 hétig tartanak nálam. Ez pedig majdnem fél liter, és kb. feleannyiba került, mintha itthon vennék 10 üveggel.


Nem lehet az iHerb-ről rendelni a Sierra Bees ajakápolók nélkül, főleg mivel általában vagy ingyen vagy néhány centért adják ajándékba a rendeléshez. Most egy gránátalmás és egy vaníliás darabot választottam, mindkettő nagyon jó, de talán egy picit alulmaradnak a kedvenc mézesemhez képest.


Ezt a Feketecsokoládés Stevia édesítőt is 1$-ért lehetett kipróbálni, szóval bedobtam a kosaramba. A finomított cukrot próbálom teljesen kiiktatni az étrendemből, de mivel édesszájú vagyok nagyon nehéz.:) Ebből viszont csak néhány csepp kell pl. egy natúr joghurtba vagy banánturmixba (én eddig ezekkel próbáltam) és pillanatok alatt kész a finom de egészséges csokicsoda. Ez is kapható több ízben is, amikre nagyon kíváncsi vagyok. 


Az utolsó termék pedig egy csokis szójafehérjepor, amit szintén az édességek utáni vágyam leküzdéséhez választottam. Eddig csak a klasszikus módon próbáltam (egy pohár hideg vízbe két kanál por), de mindenképpen ki fogom próbálni palacsintához és zabkásához is.



Ha iHerb-ről rendeltek, akkor használjátok a PSZ780 kódot, ami $10 kedvezményt jelent, ha $40 felett vásároltok vagy $5 kedvezményt, ha $40 alatt. :)
 


Felkeltette valami az érdeklődésetek? Melyikről legyen részletes bejegyzés?



8 megjegyzés:

  1. Nagyon kíváncsi vagyok a samponszappanra, nagyon jól hangzik, és teljesen természetes. A beszámolód után lehet, hogy beruházok egyre én is. A fekete csokoládés stevia édesítőt pedig én is meg fogom venni, mert sok jót hallottam róla.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Első használat után nagyon jó, de mindenképpen várok még a teszttel pár hetet, mert a hosszú távú hatása a fontos.:) Nagyon finom, én megszerettem, csak kár, hogy rendelni kell.:/

      Delete
  2. Jól hangzik ez a szappan, még nem is láttam pedig imádom az iherb línálatát. Köszi, hogy felhívtad rá a figyelmemet! :) A mandulaolajat én is szeretem egyébként :)

    ReplyDelete
  3. az iHerbn kínálatát szerintem nem lehet fejben tartani:D Én is nagyon szeretem, teljesen korrektek, és a szállítási költség sem sok. :)

    ReplyDelete
  4. Tejjel finomabb a fehérjepor. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gondoltam rá, de a tejet nem nagyon bírom:/ Azért köszi!:)

      Delete
  5. A Bees ajakápolók és a szappansampon nagyon érdekel! Ki nem néztem volna utóbbiból, hogy fél liternyi samponnak felelne meg. Én is szeretnék rendelni majd az iHerb-ről, de még addig sok más dolgot kell beszereznem a képzeletbeli listáról. Hála a Glamour napoknak, most párat kipipálhatok, de még maradt pár dolog! :)
    A szójás fehérjepor jól hangzik, egy a baj: a gyógyszerem miatt nem ehetek szóját, mert a hatását gyengítheti. :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nem tudom, hogy én használok-e sokat (kétszer mosom meg vele a hajam), de nekem szerintem nem fog fél liternyi samponnak megfelelni, de majd meglátjuk. :)
      Vannak nem szója alapú fehérjék is (savó, borsó stb.) ha a szóját nem bírod.:)

      Delete