Az egyik kedvenc tavaszi kombinációm


A mai gyors bejegyzésben egy mostanában nagyon gyakran használt rúzs-pirosító kombinációt mutatok meg nektek. A Glamour-napokon vásárolt Estée Lauder rúzs első használatkor kedvencem lett és azóta szinte nem is volt rajtam más - ezt viseltem suliba, megbeszélésre és a szombat esti vacsinál is. Hozzá pedig tökéletesen illik a Skinfood krémpirosítóm Grapefruit árnyalatban, habár a színmintákon elütnek, de feltéve fantasztikusan kiegészítik egymást és nagyon összhangban van a két szín.


Hogy tetszenek ezek a narancsos árnyalatok? 



19 megjegyzés:

  1. Szuperül áll neked ez a rúzs, annyira jól mutat a képeken! :)

    ReplyDelete
  2. annyira gyönyörű vagy!!! eszméletlen milyen jól állnak neked a rúzsok! :)

    ReplyDelete
  3. Csodálatosak ezek a színek, de főleg azért tetszenek, mert rajtad olyan csodásan mutatnak :)

    ReplyDelete
  4. Tényleg csodaszépek együtt! Mondjuk külön-külön is jól mutatnak rajtad. :)

    ReplyDelete
  5. áh én is majdnem ezt az árnyalatot vettem meg Glamour napokon, de helyette végül egy rózsaszínesebbet választottam(Powerful), mostmár kezdem bánni...nagyon jól mutat rajtad. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Barátnőm pont a Powerful-t vette meg, úgyhogy tudom melyikre gondolsz, az is nagyon szép de nekem most narancs mániám van:D

      Delete
  6. Nagyon szép vagy :)

    ReplyDelete
  7. Tényleg nagyon jól áll neked ez a rúzs, jó választás volt :)

    ReplyDelete
  8. Gyönyörű vagy a képeken és nagyon jól áll neked ez a pirosító és rúzs kombináció :)

    ReplyDelete
  9. Szuper jól állnak Neked az élénk rúzsok, és az összhang is szuper lett a pirosítóval :)

    ReplyDelete
  10. Nagyon jól áll a piros rúzs Fru! ;) xoxo:Yvett

    ReplyDelete
  11. Gyönyörű ez a kombináció és nagyon jól áll! A körmeid is iszonyatosan tetszenek :))

    ReplyDelete
  12. Nagyon jól állnak Neked ezek a színek :)

    ReplyDelete