Rita Ora for Rimmel

Már hónapok óta keringenek a neten információk a Rita Ora nevével fémjelzett kollekcióról, és most eljött az ideje a hivatalos képeknek is! A kollekcióban körömlakkok és rúzsceruzák kaptak helyet, és itthon is kaphatóak lesznek. Rita-ról nekem a pirosas és narancssárga rúzsok jutanak eszembe, ennek ellenére a kollekcióban jóval több a rózsaszínes, pinkes árnyalat, bár tavasz révén ez érthető. Már láttam teszteket külföldi blogokon és nagyon ígéretesek! Nagy kedvenceim az ilyen rúzsceruzák - már készülőben egy nagy összefoglaló poszt az általam birtokolt darabokról - úgyhogy biztos hazajön velem 1-2, amint kapható lesz!



A körömlakkokban kicsit csalódtam, én egy picit vadabb színeket vártam: Rita Ora és tavasz, nekem evidensek lettek volna a neon árnyalatok, vagy legalább a különleges finish-ek. Mondjuk jobban megnézve az a királykék és a narancs elég ütős kombót alkotna. :) A kupak design-ja viszont nagyon tetszik, Andy Warhol és a pop art inspirálta.


A TV-reklámban nagyon jól átjön a kollekció üzenete:



És végül a kedvenc Rita számom, jobban belegondolva a klip akár a kollekció reklámja is lehetne:


Nektek hogy tetszik a kollekció? Valamelyik termék felkeltette az érdeklődéseteket? 


1 megjegyzés:

  1. nálunk már kapható ez a kollekció,bevallom engem nem fogott meg élőben semmi :(

    ReplyDelete