Márciusi kedvencek


Izgalmasan telt a március, sminktermékekből is sok újdonságot próbáltam ebben a hónapban, amiket most egy kicsit bővebben is megmutatok. Van amiről már volt teszt a blogon (ezt linkelni fogom a termékhez), van amiről pedig hamarosan érkezik, de ha valamiről szeretnétek még bővebben olvasni akkor nyugodtan jelezzétek.


Erre a Kiko krémes szemhéjfestékre fél áron csaptam le valami nevetséges 3-4€-ért a februári bécsi kiruccanásunk során, még a Rebel Romantic kollekció része volt egyébként (a kollekció rúzsairól itt olvashatsz). Egy picit bronzosabb árnyalatra számítottam, de végül nem bántam meg, hogy megvettem mert szuper alap a lilás füstös sminkekhez. Sokszor csak ezt vittem fel a szemhéjamra, majd egy padlizsánlila színt ütögettem fel rá és elsatíroztam a széleket - egy kis spirál és kész is volt a sminkem. Egyszerű, de mégis nagyon mutatós. Fura, mert egyébként nem szeretem annyira a lilát, de most valahogy nagyon megtetszett, talán Velvetgh0st videói miatt, ő sokszor visel hasonló színeket és nagyon jól áll neki. Visszatérve a szemfestékre, önmagában is próbáltam de néhány óra alatt becsíkozódott az olajos szemhéjamon, úgyhogy csak alapként fogom használni, esetleg szemhéjalapozóval önmagában. Az állaga egyébként hasonló a Maybelline Color Tattoo-kéhoz, de picit darabosabb, kevésbé krémes.


A Maybelline Facestudio pirosító Brown árnyalata először nem tetszett, túl sötétnek találtam de miután kipróbáltam már más volt a helyzet. Jól működik a fehér bőrömön is, valahol félúton van a pirosító és a bronzosító között így egy igazi multifunkciós termékről van szó. A festék állaga nagyon jó, nem porol, egyenletesen lehet felvinni a színt, szépen pigmentált, de nem túlpigmentált. Glamour-napokon biztos beszerzek egy világosabb árnyalatot is belőle.


A NYX Conceal, Correct, Contour palettája fantasztikus, minden nap használom valamelyik színt belőle. 6 krémes színből áll, 3 a bőrhibákra tökéletes (bőrszíntől függően használhatjuk őket, vagy akár ki is keverhetjük a színünkhöz pontosan illeszkedő árnyalatot). Az első sor mindkét színét és a második sor első színét szoktam a bőrhibákra használni, a 2. sor 2. színe tökéletes hideg árnyalatú kontúrszín, könnyű eldolgozni. Az utolsó sor első színe a kedvencem talán, tökéletes highlight színnek akár a szem alá háromszög alakban, akár a homlokra, orrnyeregre stb. Egyedül az nem tetszik benne, hogy mivel nagyon krémes még púderrel fixálva is krémes marad és a szempillaspirálom hajlamos odakenődni, gyanítom, hogy nyáron ez még rosszabb lesz. :( Az utolsó szín pedig a szem alatti kékes karikákat neutralizálja szuperül, bár egy picit lehetne narancsosabb, az a legjobb a kék ellen. Újkorában elfelejtettem lefotózni, de így legalább látjátok, hogy mennyit használtam már. :)


A Makeup Geek duochrome szemhéjpúderei FANTASZTIKUSAK. A lila Blacklight-nak kékes fénye van, a bézs Voltage-nak pedig sárgás. Legjobban Fix+os ecsettel szeretem felvinni őket, így lesznek a legintenzívebbek, valami gyönyörű mindkét szín. Persze lehetetlenség elkapni a fényüket, azért megpróbáltam megörökíteni,de ezeket élőben kell látni! Egyébként egy ilyen kis Z-palette-ben tárolom őket:


Volt egy 20%-os Milani akció márciusban amikor megrendeltem 2 árnyalatot az Amore Matte Lip Cream-ekből, amik fancy nevük ellenére közönséges mattra száradó folyékony rúzsok. Isteni rumos süti illatuk van, az Adorable árnyalat pedig a tökéletes, nem túl világos, nem túl sötét nude. Gyorsan szárad, szépen pigmentált, egy picit érezni az ajkakon, hogy ott van, de nem vészes. Nem mondom, hogy nem szárít, de abszolút kibírható, cserébe pedig nagyon tartós.


A Kiehl's Lip Balm #1-ről már ódákat zengtem itt, nem akarom ismételni magam, de tényleg fantasztikus. Matt rúzsok előtt, után, kötelező.

Színminták:




2 megjegyzés:

  1. A Maybelline pirosítókból majd én is szeretnék venni és a Milani ajakrúzs is nagyon szimpi. Erős voltam és kibírtam hogy ne rendeljek semmit a webshopból most. :D

    ReplyDelete
  2. Óó, az az orgonalila Blacklight szemhéjpúder jajj.... *.* Csodaszép!

    ReplyDelete