Avon Dreams parfüm


Parfümöt nagyon nehéz látatlanban választani, de amikor megláttam, hogy az Avon új illatának egyik fő illatjegye a rózsa, tudtam, hogy ki kell próbálnom. Úgy látszik, hogy a rózsa 2016 egyik legmeghatározóbb trendje lesz, hétről hétre jönnek a hírek az új rózsa ihlette kollekciókról, illatokról - én ezt persze egyáltalán nem bánom, a klasszikus rózsaillat az egyik kedvencem.


A rózsaillat mellett a parfüm reklámkampánya is megfogott, ki ne szeretné magát hercegnőnek képzelni habos ruhában, tökéletes sminkkel. A leírás szerint a Dreams főbb illatjegyei a lédús szilva, a százlevelű rózsa és fás aromák.

"Emlékszel, milyen csodálatos álmaid voltak gyermekkorodban? Amikor tele voltál ártatlansággal és optimizmussal... Most itt az ideje, hogy újra úgy álmodj, mint kislánykorodban! Minden álmod teljesülhet. Ne habozz, váltsd őket valóra! Próbáld ki az Avon Dreams parfümöt, mely a lédús szilva, a százlevelű rózsa és fás aromák kifinomult ötvözete" 


Megmondom őszintén, hogy egy kicsit csalódtam a Dreams-ben, egy sokkal könnyedebb, frisebb illatot vártam - az illatjegyek, a csomagolás és a reklám alapján is - ez persze benne van a kalapban, ha így látatlanban választ az ember. A Dreams egy elegáns, felnőttes illat, amit én a hűvösebb hónapokra tudok elképzelni és inkább 30-40 év felett, elsősorban a fás jegyek dominanciája miatt, de egyébként magamon sem éreztem teljesen idegennek, inkább csak szoktalan volt a többi általam használt parfümhöz képest. A tartóssága egyébként egészen jó, a ruhámon még másnap is éreztem az illatot. Szóval nekem sajnos csalódás volt, mert a sok virág és rózsaszín hercegnős cukiság után én egy teljesen más illatot vártam, de ha ettől eltekintünk akkor egy alapvetően finom és tartós illatról van szó - emiatt azt ajánlom, hogy rendelés előtt mindenképpen próbáljátok ki valahogy (akár ismerősnél akinek megvan vagy akár illatminta rendelésével). 


0 megjegyzés:

Post a Comment