NYX Soft Matte Lip Cream #Buenos Aires, #Athens



Facebook-on kérdeztelek titeket, hogy miről olvasnátok szívesen és a NYX Soft Matte Lip Cream-jeire érkezett a legtöbb szavazat. Már pár szó erejéig volt szó a blogon (itt és itt) két sötétebb árnyalatról, a Coppenghagen-ről és a Transylvania-ról amiket még eBay-ről rendeltem pár éve, most azonban két igazi tavaszi árnyalatot mutatok nektek: a barackos nude Buenos Aires-t és a barnás nude Athens-t.

A csomagolás már ismerős volt, a tubusok alja a rúzs színével megegyező, a tetejük pedig fekete gumis anyagból készült, hasonló a NARS termékek csomagolásához. A Buenos Aires egy korallos, barackos nude szín, ami egy picit hajlamos csíkozni felvitelkor, de 2 rétegben már szép a fedése. Egy kicsit féltem hogy sápasztani fog amikor először használtam, de egy bronzos szemfestéssel és egy korall pirosítóval nagyon szépen mutat. Az Athens árnyalatban jóval kevesebb a korall és inkább a bézs nude-ok felé tolódik a színe, annak ellenére hogy a képeken nagyon hasonlónak tűnik a 2 árnyalat. Ez egy igazi mindennapi szín, ami bármilyen sminkkel jól mutat. Ennek az állaga is jobb egyébként, egyáltalán nem csíkoz. Minden árnyalatnak isteni vaníliás süti illata van. Nekem nagyon tetszik, hogy az árnyalatok 1-1 nagyvárosról kapták a nevüket, Budapest nevű is van az összesen 34 árnyalat között. :)


Habár az állaguk inkább mousse-ra hasonlít, tartósságuk majdnem olyan jó mint egy teljesen matt folyékony rúzsnak. Természetesen az olajos ételek oldják, de egy könyebb étkezés vagy ivás meg se kottyan neki. Szépen, fokozatosan kopik az ajkak belső része felől, szerencsére nem lesz darabos a festék. Az állaga miatt egyébként kevésbé szárít, úgyhogy akinek hajlamos nagyon kiszáradni a szája a matt ajaktermékekről azoknak is jó választás lehet a Soft Matte Lip Cream.


Az applikátoruk teljesen átlagos, jól használható. Én nagyon szeretem ezeket a kis folyékony rúzsokat, a csomagolásukra is jó ránézni, és a festék minősége is hibátlan. Ha jól tippelek akkor itthon 1500-2000 Ft. körül lesznek majd kaphatóak a NYX üzletben, ami szerintem szuper ár értük.


 Lip swatch-ok:


Színminták:


A termékeket egyébként a NYX pár hete megrendezett koktélpartyján kaptam, aminek a márka magyarországi bemutatkozása volt az apropója: még idén megnyitják első budapesti üzletüket, ami az első los angelesi NYX üzlet mintájára készül. Hoztam nektek egy kis videót is az egyik üzletükről, amit szerintem érdemes megézni mert igazán szemetgyönyörködtető. Ráadásul jó hír, hogy igazán pénztárcabarát lesz a termékek ára az eddig megszokott itthoni árakhoz képest, pl. ha jól emlékszem a kontúrpaletta csak 7000 Ft. körül lesz, ami most még 12 000 Ft. a Müllerben.



3 megjegyzés:

  1. Elég fancy ez a bolt. Lehet tudni, hogy BP-n merre fele tervezik nyitni? Westend, Arena, Árkád... ?

    ReplyDelete
  2. Pont nemrég rendeltem meg az Athenst, tegnap avattam fel, csodaszép szín. ^^

    ReplyDelete
  3. Igazán megtoldhatnák egy webshoppal a vidékiekre is gondolva. :D Esetleg a Müllerben nem csökkentik az árakat?

    ReplyDelete