The Body Shop Oils of Life szérum


A The Body Shop Oils of Life termékcsaládjából már használtam az éjszakai krémet (itt olvashattok róla), most járok a tégely utolsó cseppjeinél úgyhogy pont jókor érkezett az utánpótlás - ezúttal nem krém, hanem egy olajos szérum formájában. Így talán még szuperebb használni, hiszen csak 2-3 cseppet belekeverek az aktuális krémembe - pl. a Yamuna Szenzitív arckrémjét nagyon jól fel lehet turbózni vele de sokszor csak egy mogyorónyi aloe vera gélbe keverem, és így tetszőlegesen tudom variálni.


A szérum háromféle magolajat tartalmaz (fekete köménymag-olajat Egyiptomból, kaméliamag-olajat Kínából és csipkebogyómag-olajat Chiléből), amiket hidegen préselnek így minden jó tulajdonságukat megőrzik. Én nagyon szeretek növényi olajokat használni az arcápolási rutinomban, mert kiváló antioxidánsok azaz segítenek az öregedés késleltetésében, magas a vitamin tartalmuk és az összes fantasztikus hatással van a bőrre.


Bár a belső a lényeg, a termék csomagolása igazán szemetgyönyörködtetőre sikerült szerintem, nagyon tetszik ez a sárga-naracs átmenetes üveg. A szérumot pipettás adagolóval nyerjük ki az üvegből amivel nagyon jól lehet adagolni a terméket, hiszen ebből tényleg csak néhány csepp kell egyszerre. Ahogy a bejegyzés elején említettem én az esti arckrémembe szoktam keverni belőle, de önmagában is lehet használni természetesen, sőt én pakolásként is el tudom képzelni amikor csak pár percre viszünk fel belőle egy nagyobb adagot amolyan gyorrsegélyként. Az összetevőlista is egész szép, nem tartalmaz se alkoholt, se parabéneket, egyedül az INCI-lista közepén megbújó illatanyag és a többi illóolaj nem kéne bele, érzékeny bőrűeknél ezeket okozhatnak irritációt (egyébként pont olyan nyugtató, növényi illata van mint az Oils of Life éjszakai krémnek).


Az Oils of Life termékek ára egy picit húzós, de sokszor van a The Body Shop-nál valamilyen akció, most például a Glamour-kuponnal 20%-kal olcsóbban tudjátok beszerezni. Egyébként egy új, éjszakai krémmel is bővült a termékcsalád, amit mindenképpen le fogok csekkolni a hétvégi körutam során.

0 megjegyzés:

Post a Comment