Színes tusok tavaszra


Még tavaly rendeltem két színes zselés tust a Colourpop-tól, idén tavasszal pedig több, itthon is kapható márka újdonságai között találunk folyékony verziót, úgyhogy úgy gondoltam egy összehasonlító bejegyzésben bemutatom őket. 


A Colourpop Créme Gel Colour tusok jelenleg 26 árnyalatban érhetőek el (időről időre kijönnek limitált színek) $6-os áron, matt és metál verziókban. Nekem a matt fehér Exit és a metál ezüst Kicker van meg, mindkettő ugyanolyan tégelyes csomagolást kapott. Nagyon gyorsan száradnak, kicsit túl gyorsan is így sietni kell a felvitellel különben az ecsetre szárad a festék. Nagyon nagyon tartósak, olajos lemosó nélkül lehetetlen eltávolítani őket és még így is maradnak darabkák a szempillatőben. Ez minden világos tusra igaz, de nagyon óvatosan kell velük bánni, nem mutat szépen ha felülről összekenjük velük a szempillákat, ráadásul ezeket kb. lehetetlen eltávolítani anélkül, hogy az egész szemsminkünket elrontanánk. Nem vagyok velük 100%-ig megelégedve, igaz, hogy a pigmentáltságuk szuper és színválaszték is nagyon széles, de túl gyorsan száradnak és az eltávolításuk sem a legkönnyebb. Nem hiszem, hogy beszerzek belőlük további színeket hacsak nem jönnek ki valami nagyon különlegessel.


A Maybelline-től még nem próbáltam folyékony tust, úgyhogy kíváncsi voltam, hogy fog teljesíteni a a Master Ink fehér színben. Szuper, hogy már egy drogériás márkánál is lehet ilyen ínyencésegekre bukkani, a Maybelline egyébként is nagyon belehúzott idén tavasszal, jobbnál jobb újdonságokat hoztak be, de erről majd egy későbbi bejegyzésben. A tus klasszikus applikátort kapott, amivel szép vékony vonalat lehet húzni - egy rétegben is abszolút vállalható a szín, de kettővel az igazi. Szerencsére az újabb réteg nem szedi vissza az elsőt, jól lehet építeni. Ennél is érdemes vigyázni, hogy ne kenjük vele össze a szempillákat, de könnyebb eltávolítani mint a Colourpop esetében. Egyébként gyorsan szárad, de van idő kisebb korrekciókra.


A Miss Sporty is egyre jobb termékekkel rukkol elő, nekem az INSTAGlow termékcsalád és a My BFF rúzsok is nagyon tetszettek, kezdőknek szerintem szuper kis termékek, nekem is az első szemhéjpúdereim a márkától voltak 10 éves korom körül. A Studio Lash Colour Eyeliner tusok 4 színben kaphatóak 800 Ft. körül. Az applikátorral nagyon jól lehet dolgozni, de a festék minősége színenként eltérő: a legjobb a pink, ez a legsűrűbb és emiatt a legpigmentáltabb, a menta és a sárga a középmezőnyben vannak, a legrosszabb pedig a világoskék, ez sajnos túl híg. Mind a négy árnyalatot érdemes építgetni egyébként, és az applikátor hajlamos visszaszedni az első réteget a második felvitelénél, úgyhogy nagyon óvatosan kell velük dolgozni, inkább ütögető mozdulatokkal. Ilyen színeket nem használ az ember minden nap, 1-1 alkalomra vagy fesztiválra pedig szerintem bőven jó egy ilyen alacsonyabb árú termék amivel egy picit többet kell dolgozni, viszont cserébe nem kell több ezer forintot kiadni érte.

Színminták:


2 megjegyzés:

  1. Ilyenkor sajnálom nagyon, hogy soha a büdös életben nem próbálkoztam még tusvonnllal a rejtett szemhéjam mellett mióta kontaktlencsém van, mert ezek gyönyörűek! *.*

    ReplyDelete