High end kedvencek


Nincs sok luxustermékem, középkategóriás termékeket használok leggyakrabban, de jó pár kedvencem van a párszáraz kategóriából is (ha szeretnétek bejegyzést róluk, akkor szívesen csinálok). High end sminktermékekkel inkább 1-1 különleges alkalomkor szoktam megajándékozni magam vagy ajándéka kapom őket, így mindegyikhez társítok 1-1 emléket. A magas ár persze nem jelent egyet a szuper minőséggel (sajnos), így vannak olyan darabok amiket emiatt ritkábban használok (pl. a Chanel pirosítókkal egyáltalán nem vagyok megelégedve). A mai bejegyzésben azokat a drágább termékeket mutatom meg, amik viszont nagyon beváltak és azt mondom, hogy megéri rájuk kiadni egy nagyobb összeget.

Urban Decay Naked 2 paletta

Bár mostanában kicsit háttérbeszorult a sok tesztelnivaló paletta miatt, a Naked 2 az amihez mindig visszatérek. A hideg árnyalatú színeket kedvelem a mindennapokban, és ez a paletta csak ilyenekből áll. A kedvenceimet látjátok a képről is: a matt bőrszín Foxy tökéletes satírozószín, a Half Baked a legszebb arany ever, a Bootycall gyönyörű a mozgó szemhéjon és a belső szemzugban, a Tease a kedvencem a mélyítővonalban és a szemöldökömre is tudom használni, a Busted pedig füstösítéshez szuper. A fényes fehér Venus-t is imádom a mozgó szemhéjra és a belső szemzugba használni ha a Bootycall-nál erősebb csillogást szeretnék elérni. Mind a 12 szín minősége kifogástalan, nagyon pigmentáltak, nem porolnak és nagyon lassan fogynak - ezek miatt mondom azt, hogy megéri beruházni rá a magas ára ellenére is. Van benne egy nagy tükör és egy szintetikis kétvégű ecset is - ez utóbbit nem nagyon szoktam használni, a minősége gyenge közepes.


Néhány színminta:


Chanel - Soleil Tan de Chanel bronzer


A Chanel krém állagú bronzosítója egyedülálló újításnak számított megjelenésekor a piacon és hatalmas hype övezte - azóta persze megjelentek olcsóbb utánzatai is amiknek vagy sikerült megközelíteniük a minőségét vagy nem. A Soleil Tan de Chanel egy sűrű, krémes állagú bronzosító amit akár az egész arcon is használhatunk a napbarnított bőr eléréséhez, de úgy is nagyon szépen mutat ha csak az arcunk bizonyos részein használjuk: az arccsonton, a halántékon és az állunkon, azaz ahol először ér minket a nap. Semleges színe miatt a legvilágosabb bőrűek is használhatják, nem lesz narancssárga a végeredmény. Nem mondom, hogy must-have termék, de nekem nagyon sokat segít amikor egy picit csalni akarok a bőrszínemmel és napbarnítottnak mutatni anélkül, hogy túl sárgás lenne a végeredmény.


Guerlain Meteorites gyöngyök


A Guerlain Meteorites gyöngyöket főleg finishing powder-ként szoktam használtam, így gyönyörű visszafogott fénybe vonja az egész arcot, illetve highlighterként is megállja a helyét az arc magasabb pontjain alkalmazva. Gyönyörű eredményt lehet vele elérni, de mégsem emiatt szeretem, hanem az isteni virágillata miatt - alapvetően próbálom kerülni a túlillatosított kozmetikumokat hiszen az illatanyag csak irritálja a bőrt, de alkalmanként nálam belefér egy-egy ilyen isteni illatú termék. :)


 Rúzsok - Yves Saint Laurent, Estée Lauder, Tom Ford


A végére hagytam a kedvenceimet, a rúzsokat. Három márkától választottam kedvencet: az YSL Rouge Volupte Shine rúzsnak már a csomagolása is szerelem, viszont a 15-ös árnyalat a tökéletes nyári korallszín, ami szerintem mindenkinek fantasztikusan áll. Mivel fényes rúzsról van szó, így a tartóssága nem túl jó, nem árt újrakenni néhányszor a nap folyamán de cserébe nagyon jól hidratál, ajakbalzsam helyett is szuper. Az Estée Lauder Pure Colour Envy Defiant Coral árnyalata is inkább nyáron kerül elő többször hiszen egy élénk korallszínről van szó. Kiemelkedő a minősége, sculpting rúzs révén formálja és korrigálja az ajkak formáját és egyenletlenségeit, én emiatt (is) imádom. Szatén finishe van, a tartósságával sincs baj, sőt nagyon is jó. Végül pedig egy itthon - még - nem kapható darab, a Tom Ford márka Blush Nude árnyalata: a tökéletes nude rúzs igazi luxus csomagolásban. Az állaga nagyon hasonló az Estée Lauder rúzséhoz, az interneten is sokan hasonlítják őket egymáshoz, ami nem meglepő hiszen mindkét márka az Estée Lauder cégcsoporthoz tartozik.


Színminták:


4 megjegyzés:

  1. Nekem is a Naked 2 tetszik a legjobban a Naked paletták közül. Ezt meg is szeretném majd venni, a többiből bőven jó nekem a dupe is. :D

    Én sem sok high end terméket használok. Régen, még a tinikorom végén és a húszas éveim elején csak ilyeneket használtam, de akkor mindenből 1 darabom volt. Egy spirál egy alapozó, egy szájfény. Most már elég nagy sminkes kollekcióm van de nem mondanám, hogy a minőség rovására ment volna a mennyiség, mert az olcsóbb vagy középkategóriában is vannak nagyon-nagyon ó minőségű termékek. (Nyx, Pupa, Sleek, L'Oréal, stb.)
    Ha kedvencet kell mondani, akkor a Lancome Blush Subtil paletta kontúrszíne és highlightere nálam verhetetlen. :)

    ReplyDelete
  2. Ezek a rúzsok gyönyörűek, én csak amiatt nem tudtam eddig rávenni magam egy Estée Lauder darabra mert tudom hogy a krémes nem olyannyira tartós :(

    ReplyDelete
  3. Ezek közül nekem is hatalmas kedvenc a Naked2. Megvan a Naked3 de a nyomába sem ér szerintem a kettesnek. Rúzsok közül nekem is kedvencem az EL Pure Color Envy. Több árnyalat is megvan belőle, amiket Krémmánián szedtem össze (Desirable, Intense Nude, Eccentric, Vengeful Red, Irresistible, Dynamic, Rebellious Rose)

    ReplyDelete
  4. Annyira régóta kívánságlistás a Naked2 paletta..:( De még sosem jutottam el odáig, hogy megvegyem. Egyébként ugyanúgy vagyok ahogy te, inkább a középkategóriában maradok, bár! Néha azért kell egy kis bűnözés pár drágább dologgal hogy feldobjuk az uncsi hétköznapokat szerintem!:)

    ReplyDelete