Sally Hansen Miracle Gel


A Sally Hansen Miracle Gel körömlakkok tavaly év végén jelentek meg a polcokon és a fedőlakk használatával együtt gél hatású végeredményt és a hagyományos körömlakkoknál jobb tartósságot ígér. Olvastam róluk jót és rosszat is, úgyhogy nagyon kíváncsi voltam, hogy az én körmeimen hogy teljesítenek majd - a hagyományos körömlakkok 2-3 napnál soha nem tartanak nálam tovább, de van amelyik már 1 nap után elkezd kopni.


Eddig két világosabb színt próbáltam ki, a szürkéskék Greyfitti-t és az epershake színű Throwing Shade-t. Mindkét árnyalatból 2 réteget vittem fel, de 3 lett volna az igazi a teljesen egyenletes színhez. Száradási idejük közepes, egy sorozatrész alatt teljesen megszáradt a manikűröm, a fedőréteggel együtt. Az átlátszó fedőlakktól nagyon szép fényes lesz a végeredmény és ez a fény nem is kopik meg pár nap alatt. És hogy hány napot bírtak? 4 teljes napig hibátlan volt mindkét szín, az 5.napon kezdett a körömvégeknél megkopni így le is mostam. Az ígért 14 napot nem tudta hozni, de ezt nem is vártam, rajtam még a valódi gél lakk se bírja ennyi ideig. :) A színek viszont csodaszépek, a fedőlakk pedig szuperfényes végeredményt ad, úgyhogy ezért megéri kipróbálni a lakkokat ha nem zavar titeket a magas(abb) ár.


Élesben a Greyfitti:


Élesben a Throwing Shade:


0 megjegyzés:

Post a Comment