Teszt - Blistex ajakápolók

Egész évben imádom az ajakápolókat, de télen, a hidegebb időjárás miatt erősebb darabokra van szükségem. Általában más-más terméket használok nappalra (önmagában vagy rúzs alá) és éjszakára - alvás előtt szeretem a gazdagabb állagú, maszkszerű termékeket feltenni, hogy reggelre regenerálni tudják a hidegtől kiszáradt ajkaimat. A mai bejegyzésben négy Blistex  ajakápolóról olvashattok, amik között klasszikus, intenzíven hidratáló és színezett verzió is lesz. :)


Blistex Lip Relief ajakápoló


Kezdem rögtön a kedvencemmel, ez a krémes állagú ajakápoló nagyon jól hidratálja a kiszáradt ajkakat és pikk-pakk rendbe hozza a cserepes ajkakat. Éjszakára szeretem jó vastagon felvinni, de ilyen hideg időben nappal is gyorsan beszívódik, rúzs alá is nagyon jól használható. Felkenéskor fehér színe van, de eldolgozás után már nem látszik. Hamar beszívódik, nem hagy viaszos réteget az ajkakon. SPF10-et tartalmaz, ami télen is nagyon jól jön, és aminek külön örülök, hogy a fényvédőtől nem lesz fura íze az ajakápolónak! Már hetek óta állandó, bérelt helye van az éjjeliszekrényemen és minden este használom szorgalmasan - lekopogom, de eddig elkerültek a cserepes ajkak, ami részben a Lip Relief Cream-nek is köszönhető.

Blistex Lip Brilliance ajakápoló


Első ránézésre azt hittem, hogy ez egy gyöngyházas rózsaszín ajakápoló lesz, tudjátok, mint régen a Labello Pearl & Shine, ami senkinek nem állt jól igazán. :) De nem, szerencsére ennek annál sötétebb színe van és csak egy enyhe gyöngyházfénye, ami nagyon természetesen mutat az ajkakon - minimál sminkhez tökéletes és tükör sem kell az igazításához. Az állaga krémes, a finishe pedig fényes, szinte szájfényszerű és a hidratálóhatása is meglepően jó. Shea vajat, hialuronsavat, szőlőmagolajat, E-vitamint és selyemkivonatot tartalmaz, plusz SPF 15-tel védi az ajkakat a káros napsugaraktól. Enyhe, édeskés illata van ami csak nagyon közelről érezhető.

Blistex Classic Lip Protector ajakápoló


Klasszikus stiftes ajakápoló, krémes, kissé viaszos állaggal ami könnyen siklik az ajkakon. Nagyon enyhe, édeskés illata van, ami felvitel után már nem érződik, de egyébként nagyon kellemes. A hidratálóhatása ennek is elég jó, valahova a Lip Brilliance és a Lip Relief Cream közé tenném a teljesítményét. Megbízható darab, amilyennek mindig kell a táskánkba lenni, de talán csak a fényvédő tartalmával emelkedik ki a hasonló termékek közül (és ennek sincs fura íze a fényvédő miatt, ez nagyon nagy pozitívum számomra). E-vitamint, kamillát, aloe verát és 10-es fényvédőfaktort tartalmaz. 

Blistex Málna és Limonádé ajakápoló



A Málna & Limonádé ajakápolónak nagyon intenzív illata (és íze) van, engem a gyümölcsös pezsgőtabblettákra emlékeztet. Az illata egyébként felvitel után is sokáig érződik. Az állaga hasonló a Classic Lip Protector-éhoz, könnyen siklik az ajkakon és elég jól rendbehozza a kiszáradt bőrt. Talán ez a verzió nyerte el legkevésbé a tetszésemet az intenzív illata miatt, de ez egyéni ízlés kérdése - na meg persze lehet, hogy nyáron jobban tetszene egy ilyen gyümölcsös illat. :) Egyébként ez is SPF15-t tartalmaz.



Nekem a Lip Relief Cream és a Lip Brilliance lettek a legnagyobb kedvenceim a 4 közül, nagyon meg vagyok elégedve a hatásukkal, ráadásul az áruk is sokkal kedvezőbb mint mondjuk egy Labello-é.

A Blistex ajakápolókat drogériákban, hipermarketekben, illetve online a TakeMe Shop-ban tudjátok beszerezni, ezenkívül az Iparfümérián az itthoninál szélesebb választékban is elérhetőek.

Próbáltatok már Blistex ajakápolót? Szeretitek a márkát?


6 megjegyzés:

  1. Nagy kedvencem a Lip Relief Cream, de most eléggé felkeltetted az érdeklődésemet a többi iránt. :) Lehet, hogy kevésbé hideg időben kipróbálom a másik három változatot is. :)

    ReplyDelete
  2. Nálam is a Blistex ajakápolói a befutók mostanában. Persze van itthon Carmex is vésztartaléknak de mióta megvettem a Classic Lip Protector változatot azóta Blistex!! A táskában nekem most a masszírozó fejes változat van.

    ReplyDelete
  3. Nekem jól állt a Pearl &Shine :D:D
    Vagy csak én hittem azt :)
    Egyébként én is már régóta Blistexet használok és szeretem is, a Lip Brillance kimaradt eddig de ki fogom próbálni!

    ReplyDelete
  4. Nekem jól állt a Pearl &Shine :D:D
    Vagy csak én hittem azt :)
    Egyébként én is már régóta Blistexet használok és szeretem is, a Lip Brillance kimaradt eddig de ki fogom próbálni!

    ReplyDelete
  5. A lip relief a Carmexhez hasonlítva milyen teljesítményt nyújt? Nekem most Carmexem van, és szeretjük egymást nagyon is, de hát, na, kíváncsiság :D

    ReplyDelete
  6. Nekem éppen az íze miatt sokáig a málnás-limonádé volt a kedvencem, de miután alaposan megváltoztattam az arcápolási rutinomat a bőrproblémáim miatt, ennek is mennie kellett. Már nem elégszem meg azzal, ha egy termék 99%-ban organikus, meg natúr, stb., fontos az az 1% is. Azóta a Forever jojobás ajakápolója a TOP1, imádom, hogy nem csak a számra, hanem mondjuk megfázásnál a kisebesedett orromra vagy épp bármilyen száraz bőrfelületre is rákenhetem, és gyorsan begyógyítja. Azóta tudom, hogy a Carmex és társai meg sem ugatják :D

    ReplyDelete