Arany-fekete kedvencek


Az elmúlt ünnepi időszakban azon kaptam magam, hogy egyre több arany-fekete színben pompázó termék sorakozik az asztalomon - valahogy ez a két szín olyan ünnepi együtt, de mégsem túl karácsonyi, ha értitek mire gondolok. Szóval összegyűlt néhány kedvenc, amiket most együtt mutatok meg nektek. Olvassatok tovább! :)


Már többször írtam nektek a felragasztható körmökről - szerintem nincs egyszerűbb módja a látványos körmöknek mint ez: kb. 3 percet vesz igénybe a felragasztásuk és már mehetünk is a dolgunkra, nem kell a száradásra várni vagy bonyolult mintákat festegetni. Egy-egy alkalomra tökéletesek, én például hosszú távon nem tudom magamon elviselni a hosszú körmöket, pedig nagyon tetszenek, így pedig egy estére könnyen kipróbálhatom őket. Az AVON Nail Art szettben 24 db. öntapadós körmöt találunk, amiket pár másodpercig kell a körmökre nyomkodni és már ott is maradnak. Meleg vízbe áztatva a kezünket könnyen eltávolíthatóak, a ragasztónak sem marad nyoma  körmökön és semmilyen sérülést nem okoz. Az én körmeimhez egy picit szélesek voltak a körmök de ezen egy körömreszelővel tudtam változtatni. Ez egyébként a Dark Moon színösszeállítás.


Áttérve a sminkekre, a The Body Shop Grooving Gold palettával már mutattam sminket (ide kattintva megnézhetitek), ahol már mindent leírtam vele kapcsolatban: gyönyörű színek, jó minőség és nagyon tetszetős design jellemzi. A zöldes arany a kedvencem!


A Pupa Stay Gold! highlighterről sem feledkezhetek meg, szerintem mindent elmond róla az, hogy jobban kedvelem a MAC Oh, Darling Mineralize Skinfinish-nél is. Szuper az állaga (talán a Makeup Revolution márka Blushing Hearts highlighteréhez hasonlít legjobban, a The Balm Mary Lou Manizer-nél kicsit szárazabb), gyönyörű, igazi arany színe van, ami nem túl sárgás, nem túl sötét és a leheteletnyi fénytől egészen a folyékony arany hatásig építhetjük. Én legjobban a Real Techniques Bold Metal dupe ecsetemmel (ide kattintva olvashattok róluk) szeretem felvinni, de egy ferdefejű ecsettel is jól működik.

0 megjegyzés:

Post a Comment