Forró fehércsoki pillecukorral


Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de én ilyenkor télen imádok midenféle forró italt, pláne ha egy különleges bögérben érkezik. Nem csak finomak ezek az italok, de lehet őket mindenfélével díszíteni, így legutóbb meg is örökítettem az egyik kedvencemet. Lehet kísérletezni a házilag főzött csokikkal, de sokszor az instant megoldások is nagyon finomak tudnak lenni. :)


Szinte minden szupermarketben lehet venni ilyen instant forrócsokikat, én most egy fehércsokis-vaníliásat választottam: a forró tejben pár perc alatt felolvad és kész is, isteni íze van. Én rizstejjel és hagyományossal is próbáltam már, mindkét verzió nagyon finom lett. (Pár kocka fehércsokival, vaníliaaromával vagy vaníliás cukorral hasonló ízt tudtok elérni.) A tetejére pillecukrot tettem, ami a forró tejben hamar elkezd olvadni és még édesebbé teszi az italt. A kampónyalóka (candy cane) inkább csak díszítésként szolgált, de egyébként ez is felolvad egy idő után.


Forró csoki - Lidl, Rénszarvasos bögre - Avon, Candy Cane - kik, Piros körömlakk - Rimmel 60 sec. - #Double Decker Red

Nektek mi a kedvenc forró italotok ilyenkor?


8 megjegyzés:

  1. Hol sikerült venned mini pillecukrot? :) Ezer éve keresek itthon. :D
    Nagyon cuki az a bögre én is szemezgettem vele.

    ReplyDelete
  2. Felvágtam a nagy pillecukrot:)

    ReplyDelete
  3. És nagy pillecukrot? :D
    Müllerben múltkor találtam, de legutóbb már nem volt :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. En Lidl-ben vettem azt hiszem :) (vagy Aldi, mindig keverem őket:D)

      Delete
    2. Megnézem majd mindkettőben :D Nem értem miért csak színes tutti fruttisat árulnak mindenhol :(

      Delete
  4. Sziasztok. Ha még aktuális a kérdés akkor a Culinarisban tudtok venni vagy online rendelni. http://www.culinaris.hu/ :)

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete