Smink - Copper Tones


Idejét se tudom, hogy mikor volt utoljára smink a blogon. Mostanában a lilás színeket és a rezes árnyalatokat kedvelem, amin én is meglepődtem, mert eddig nem nagyon használtam ilyesmi színeket. :)


A szemsmink nagyrészét a The Body Shop Grooving Gold palettával készítettem, még decemberben szereztem be és azóta is nagyon szeretem. A színek minősége tökéletes, nagyon pigmentáltak, nem porolnak, könnyű velük dolgozni - korábban még nem próbáltam szemhéjpúdert a márkától, úgyhogy kellemes meglepetés volt. A kedvencem a zöldes arany árnyalat, ami egyébként nagyon hasonló a MAC Old Gold pigmentjéhez. Ehhez a sminkhez pont a másik 3 árnyalatot használtam, a selyemfényű lilát felvittem a mozgó szemhéjra, a rézszínt a belső szemzugba majd a sötétlilával mélyítettem rajta egy picit - tényleg csak pár perc és már kész is. Most nem húztam ki hozzá a szememet, csak spiráloztam, nappalra pont elég volt ennyi.


Az ajkaimra a Colourpop Ultra Matte Lips folyékony rúzs StingRAYE árnyalatát használtam, ami élőben sokkal sötétebb és lilásabb mint a képek alapján gondoltam - ez a rizikó az online rendeléssel. Vegyesek az érzéseim a formulával kapcsolatban: nagyon folyékony, szinte vízszerű textúrája van magas pigmentációval, amiből elég egy réteg is a teljes fedéshez. Mégis, akármilyen vékony rétegben viszem fel, száradás után is érzem, hogy ott van az ajkaimon és hát, eléggé szárít is. Viszont a színek és az alacsony ár ($6) kárpótol ezért. A végleges véleményhez még teszteltem őket egy ideig és lesz róla önálló bejegyzés is.


10 megjegyzés:

  1. Szuperül állnak neked ezek a színek :) Mostanában én is szeretem ezeket a mályvás árnyalatokat az ajkaimon :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Köszi, Niki! :) Télre szuperek ezek a színek!

      Delete
  2. Csodás ez a rúzs! Nézegettem én is ezeket a folyékony rúzsokat pinteresten, el vagyok tőlük ájulva :) mondjuk nem gondoltam volna, hogy ennyire szárítanak, de lehet egyszer én is teszek velük egy próbát, már ha sikerül beszereznem :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Az itthon kapható márkák közül az Aden-nek vannak hasonló termékei, és azok kevésbé szárítanak, én nagyon szeretem őket. Ráadásul 1000 Ft. körül vannak! :)

      Delete
  3. Nagyon szép smink lett! Kíváncsi leszek majd a rúzs tesztjére, kár lenne a formuláért, mert annyira szép a színe és nagyon jól is áll!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Köszi, Nóri! :) Még próbálgatom párszor, aztán majd írok róluk. :)

      Delete
  4. Gyönyörű színe van ennek a rúzsnak. Imádom ezeket a mályvás árnyalatokat. Neked pedig nagyon jól áll!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Köszönöm!:) Nekem is nagyon tetszenek, csak optikailag sárgítják a fogakat. :(

      Delete
  5. Nagyon jól áll neked ez a smink :) Várom a tesztet!

    ReplyDelete