2015 kedvencei - Smink

Ma egy maratoni hosszúságú bejegyzésben a 2015-ös év legnagyobb kedvenceiről olvashattok, termékkategóriák szerint. Sok-sok kép és szöveg következik, úgyhogy vágjunk is bele!


Primer/Alapozó


A Maybelline Baby Skint (tesztért kattints IDE!) inkább nyáron, melegebb időben használtam, szépen egységesíti a bőrt és könnyen siklik rajta az alapozó. Tartósabbá is tette a sminkem, főleg ezért szerettem. A hidegebb időjárás miatt ráfér az extra hidratálás a bőrömre, a MAC Strobe Cream-től nem csak hidratált de egészségesen ragyogó fényű is lesz. Egyedül a fényvédőt hiányolom belőle (akkor nem lenne szépen fotózható, gondolom ezért hagyták ki belőle), így inkább csak estére használom mert a fényvédővel együtt már sok a bőrömnek.

Alapozókkal már évek óta ritkán kísérletezgetek, a száraz bőrömön a koreai BB krémek sokkal jobban működnek. A Gosh Foundation Drops kivétel volt, elcsábított az argánolaj tartalma és a most nagyon divatos pipettás kiszerelés, úgyhogy egy 30%-os akció keretében hazahoztam. És azóta imádom! Közepes fedése van, nem emeli ki a száraz részeket és sokszor megdícsérték már a bőröm, amikor ez vam rajta, hogy mennyire egészséges, dewy kinézete van. A Holika Holika Moisturizing Petit BB krémről (tesztért kattints IDE!) pedig nem is tudom már hányszor volt szó a blogon, a sokadik tubussal használom és azóta is imádom. Télen egy picit sötét nekem, így keverni szoktam  Missha Perfect Cover #13-as árnyalatával. 

Korrektor


A Kiko Full Coverage korrektorát nagyon szeretem, minden bőrhibát remekül elfed, de egy picit sötét számomra. A Catrice Camouflage krémet régóta meg akartam már venni, kíváncsi voltam, hogy tényleg olyan jó-e mint amilyennek mondják és igen! Sajnos a legvilágosabb árnyalata ennek is is picit sötét, de azért tudom használni. Az Alverde zöld korrektorát a pirosságokra szeretem használni, nagyon jól ellensúlyozza őket.

Szem alá a MAC Studio Conceal & Correcot Duo-t szeretem nagyon, de a magas ára miatt nem biztos, hogy újra fogom venni. A rózsaszínes árnyalatból viszek fel először egy nagyon kis mennyiséget, csak a szem alatti kékes területekre, majd eldolhozom. Utána a sárgás színt viszem fel háromszög alakban, hogy kivilágosítsa a tekintetem. Amikor alkalmi sminket készítek, ezzel világosítom ki a homlok közepét, orrnyerget, szemöldökcsontot stb. is. Olcsóbb kategóriában a H&M  Cover Up Concealer is nagyon jól teljesít, és a legvilágosabb árnyalata szinte fehér, amit highlightként is tudok használni.

Púder
 

A száraz bőröm miatt a púder nálam nem központi téma, az a fontos, hogy ne szárítson és fixálja a sminkem. A Rimmel Lasting Finish púderalapozója (tesztért kattints IDE!) nagyon szuper erre a célra és az összetevői is szépek. A Ben Nye Cameo Luxury Powder is egy gyakran használt darab nálam, Dávidtól (♥) kaptam még kb. 3 éve a szülinapomra és még mindig van benne, hatalmas adag. Szem alá szeretem legjobban használni, de egész arcon is működik.

Bronzosító/kontúrtermék


A NYX Wonderstick-je (tesztért kattints IDE!) volt a kedvenc termékem kontúrozáshoz, annyira egyszerű használni és szuper, hogy hideg tónusa van. A MAC Jolly Good MSF-t (tesztért kattints IDE!) önmagában és a NYX fölé is szeretem használni, már el is értem az alját - sajnos limitált kiadás volt.

Pirosító/Krémpirosító


Nehéz volt leszűkítenem a kört, mert imádom a pirosítókat váltogatni, de próbáltam az igazán gyakran használt darabokat kiválogatni. A Kiko Modern Tribes pír (tesztért kattints IDE!) minősége egyszerűen fantasztikus, selymes állagú, pigmentált, tartós és az illata is mennyei. A MAC Dainty (tesztért kattints IDE!) és a Pupa Like a Doll #102 (tesztért kattints IDE!) a mindennapi pirosítóim, nem lehet velük mellényúlni és minden sminkhez mennek.

Krémpirosítóból a MAC Something Special volt a kedvencem, a korallos színe miatt főleg a tavaszi-nyári időszakban használom. A Bobbi Brown Pot Rouge Pale Pink árnyalata pedig igazi porcelánbaba arcot kölcsönöz, imádom.

Highlighter


A highlighter megint csak sok gondolkodást okozó kategória volt, 2015-ben engem is elkapott a highlighter-láz és sok szép darabbal bővült a gyűjteményem. A MAC MSF-ek mellett a Pupa Stay Gold!, az I Heart Makeup duochrome púdere és a The Balm Mary-Lou Manizer-e (tesztért kattints IDE!) voltak kiemelkedőek.

Krémes szemhéjfesték/Pigment


A Bobbi Brown Long-Wear Cream Shadow Stone árnyalata egy elég semmitmondó szín, önmgában szinte sosem használom, de egész nap megtartja a szemhéjpúdereket (rajtam sokkal tartósabb mint a MAC Paint Pot-ok.) A Pupa Vamp! krémes szemfestékei (tesztért kattints IDE!) alacsonyabb árkategóriában a legjobbak között vannak, ráadásul sokszor limitált színekkel is kijön a márka - a tavaszi kollekció része volt ez az ezüstös darab is.

Pigmentek tekintetében a Yamuna termékei az év utolsó felének nagy felfedezései, alacsony árhoz szuper minőség társul, megéri benevezni néhányra! A MAC Old Gold (tesztért kattints IDE!) pigment pedig a szívem csücske, nem használom olyan gyakran mint kéne, de idén ezen megpróbálok javítani. :)

Szempillaspirál/Szemöldökformázó/Tus


Spirálból szeretem a jól bevált darabokat újravenni, az egyik ilyen a Maybelline Lash Sensational volt, ami sok kedvences bejegyzés szereplője volt az év során. Sokáig nem próbáltam szempillaspirált a MAC-től, ez az egyik olyan termék amire nincs szívem sokat áldozni, a MAC Upward Lash viszont bebizonyította, hogy talán mégis érdemes. 

A szemöldökömre a Catrice Eyebrow Filler-ét használom évek óta, tökéletes a színe, az állaga és az ára is nagyon baráti, nem cserélem le egyhamar. Tusvonalas sminket ritkán készítek, de ha mégis akkor a Rimmel Glam'Eyes vagy a Bobbi Brown Long-Wear Gel Eyeliner a befutók.

Paletta


Nem volt kérdéses, hogy a MAC Cinderella palettája lesz az egyik kedvencem, annyira tökéletes a színek összeállítása, hogy leggyakrabban érte nyúltam készülődéskor. Elcsépelt mondat, de tényleg minden alkalomra lehet vele sminket készíteni. A Tarte Tartelette palettája csupa matt színből áll, amik között minden szemhéjpúderhez találunk satírszíneket, igazi alapdarab ez a paletta.

Rúzs/Szájfény


Talán itt volt a legnehezbb dolgom, nem is tudtam csak néhány darabot kiválasztani. Imádom az élénk rúzsokat is, de az esetek 3/4-ében a nude/barnás színeket használok, úgyhogy a kedvencek közé is ezeket válogattam be. Balról jobbra: MAC Baby Sparks, Revlon Sultry (tesztért kattints IDE!), Gerard Cosmetics 1995 (tesztért kattints IDE!) , MAC Whirl, MAC Twig (tesztért kattints IDE!), The Balm Charming (tesztért kattints IDE!), Astor Elegant Nude (tesztért kattints IDE!).

Ajakápoló/Ajakceruza


Az eos epres változata a kedvencem a márka termékei közül, mindjárt a végére is érek. Rúzsozás előtt tökéletes, nem csúszkál, nem zsíros, csak szépen hidratál és kellemes az illata. A Carmex tégelyes változata állandó lakója a fiókomnak, szeretem a mentolos illatát és hogy dúsabbá teszi az ajkaimat. A Blistex Lip Relief Cream (tesztért kattints IDE!) tökéletes a téli hidegben, nemrég olvashattatok róla bővebben. Amennyire nem szeretem a klasszikus Labello-kat, annyira imádom Lip Butter-eket. A kedvencem a makadámiadiós változat, amit a képek készítésekor nem találtam, ez a kókuszos is jó, csak az illata miatt inkább nyáron szeretem használni.

Ajakceruzák közül az év felfedezése a Rival de Loop Young termékei, amik 2-300 Ft. körül mozognak és tö-ké-le-te-sek!

Parfüm


Sok illatot szeretek, de az év kedvencének olyat szerettem volna választani, amit az év bármely napján, bármilyen alkalomra szívesen magamra fújnék: ez pedig csak egyetlen parfümről mondható el, a Marc Jacobs Honey-ról. A tavalyi születésnapomra kaptam miután jó pár mintát elhasználtam már belőle és azóta töretlenül imádom!

Körömlakk


Nem vagyok nagy körömlakkozós, már rég nem is vettem új lakkot, a megszokott, jól bevált színeket szoktam váltogatni. A Rimmel Rita Ora kollekciója nagy sláger volt nyár környékén, a szürkés Rain Rain Go Away volt a kedvencem a kollekcióból. Az Avon Gel Finish lakkjait imádom, fantasztikus a minőségük, a fehéret (#Iceberg White) nagyon sokat hordtam nyáron (manikűrért kattints IDE!). A H&M lakkaji az én körmeimen is egész tartósak, széles a színválaszték és az üveg is nagyon tetszetős. A Barry M Almond (manikűrért kattints IDE!) lesz talán az első lakk, amit teljesen elhasználok, tökéletes szín és gyorsan szárad. A L'oreal szürke kollekciója is nagyon tetszett, legjobban talán ez a fémes hatású acélszürke, Metallic Cuff árnyalatban. Ősszel a S-he hússzínű lakkját (#328) szerettem nagyon, aminek a minősége is meglepően jó (manikűrért kattints IDE!). A Kiko lakkjai ár-érték arányban szuperek, ez a nude arany csillámokkal (#479) igazán különleges árnyalat. A Rival de Loop lakk igazi jéghercegnős lakkját (#Million Diamonds) is szerettem tavaly télen, itt az ideje újra felkenni, az ecsete pedig mesés.

Márka


2015-ben lettem igazán nagy rajongója a márkának, imádom a termékeikett és a limitált kollekcióikat, szerintem nincs olyan nap, hogy ne használnék tőlük valamilyen terméket. A sminktermékek mellett a bőrápolási vonaluk is nagyon erős, 2016-ban szeretnék tőlük több arcápolót is kipróbálni. Az összes MAC termékkel kapcsolatos cikkért kattints IDE!


Az év másik kedvenc márkája a Colourpop, ők a bizonyíték rá, hogy olcsón is lehet kiemelkedő minőséget, innovatív termékeket és széles termék- és színskálát létrehozni. Amilyen gyorsan nő a márka, biztos vagyok benne, hogy 2016-ban bevezetik a szállítást a világ minden pontjára is, addig is marad az eBay/Shop&Box vagy az ismerősök. Az összes Colourpop termékkel kapcsolatos cikkért kattints IDE!

Nagyon kíváncsi vagyok a ti kedvenceitekre is, írjátok meg őket kommentben, illetve azt is ha szeretitek, használjátok valamelyik általam említett terméket. Ha van blogotok, akkor várom a kedvences bejegyzések linkjeit is. :) 

Nektek mik voltak a kedvenceitek a tavalyi évben? 


8 megjegyzés:

  1. Mennyi szépség! :)
    Én nem írtam ilyen bejegyzést, mert őszintén szólva nem nagyon emlékszem mi is volt már év elején. A Sleek OSS és Face form palettáimat tuti szerettem egész évben, nyáron pedig egy Golden Rose bronzosító volt a kiemelkedő favorit. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. A Golden Rose bronzosítót hol vetted?Itthon még csak a lakkjaikat láttam. :)

      Delete
    2. Közben megtaláltam a blogodon, hogy nem Mo.-n vetted.:(

      Delete
    3. Nem vesztettél sokat, nem különösebben jók a sminkjeik. Bár az ajakkencéket most nagyon felturbózták, főleg a matt rúzsok, matt ajakceruzák, és az új kontúrceruzák jók. :)

      Delete
  2. A Whirl rúzzsal má szemezek egy ideje, még a végén elcsábulok rá :P És nagyon tetszik az a Pupa highlighter is *.*

    ReplyDelete
  3. Remélem a Matt Revlon ajakceruzákat behozzák hozzánk is, nagyon izgalmasnak tűnnek! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. En mar lattam par arnyalatot a Mullerben:)

      Delete