Colourpop Mondays in Malibu szett


Még a nyári Colourpop zsákmányom része volt ez a 6 szemhéjpúdert tartalmazó szett, ami a Mondays in Malibu névre hallgat. Emlékszem, egyből beleszerettem a 6 színbe és a díszdobozba, és bár nem tökéletes mind a 6 szín, alapvetően elégedett vagyok velük.



A szettben 6 szemhéjpúder található, 4 különböző finish-ben: satin luxe, pearlized, metallic és ultra-metallic. A Gecko (pearlized) egy duo-chrome ezüst szín, rózsaszín fénnyel, ami a szemhéjon már nem nagyon vehető észre. A minősége csak közepes, a pigmentáltsága és a tartóssága is lehetne jobb. Mellette az ultra metallic Snakebite-ot találhatjuk, ami egy középtónusú, meleg arany szín, hihetetlen pigmentáltsággal, gyönyörű metálos fénybe vonja a szemhéjat. Az első sor harmadik színe, a satin luxe Sand Swoon: a leírás szerint pasztell rózsaszín arany fénnyel, a valóságban én inkább mattnak látom. 2-3 rétegben építgetni kell és még így sem 100%-os a fedése. A Gecko mellett ez a másik szín, amit nem annyira kedveltem meg.

Az alsó sorban kaptak helyet az izgalmasabb árnyalatok: a metallic Prickly Pear meleg tónusú lila arany és pink csillámokkal, de ezek közül inkább csak az arany érvényesül. Gyönyörű szép és nagyon különleges szín, a minősége is szuper. Talán a legnagyobb kedvencem a szettből a pearlized világos zöld Mirage, aminek nagyon hasonló a minősége az arany Snakebite-hoz (pedig más-más a finish-ük). Az utolsó szín pedig a satin luxe vörösesbarna Hot Tamale, arany csillámokkal dúsítva - ennek is kifogástalan a minősége.


Érdekes, hogy finish-enként is eltérő a színek minősége, például a Mirage és a Gecko is pearlized, de a Mirage-nak sokkal jobb a pigmentáltsága és a tartóssága is. Hasonló a Sand Swoon és a Hot Tamale közti különbség is: bár mindkettő satin luxe finish, a Hot Tamale jóval fényesebb és jobb a minősége is. 

Kicsit vegyek az érzéseim a szettel (és úgy általánosságban a Colourpop szemhéjpúderekkel) kapcsolatban, vannak benne gyönyörű színek szuper minőséggel, de gyengébb színek is. Sajnos ezek a színek csak szettben kaphatóak, egyenként nem, így nem válogathatjuk ki a jobb színeket. A Snakebite és a Mirage nagyon nagy kedvenceim lettek, a Prickly Pear-t és a Hot Tamale-t is sokszor használom. A Colourpop szemhéjpúdereket egyébént ujjbeggyel a legjobb feltapogatni a mozgó szemhéjra, így érhető el a maximális intezitás. Satírozni nem nagyon lehet őket, ezért mindig használok mellettük matt, por állagú szemhéjpúdereket is az éles vonalak eldolgozására.

Swatch-ok:


Nektek melyik szín a kedvencetek?


4 megjegyzés:

  1. Jujj én úgy várom, hogy megjöjjön a rendelésem, de most kicsit elkezdtem félni. Tudom, 5 dollárért ne várjak csodát, de akkora a nyüzsi a márka körül, hogy hajlamos vagyok ilyenkor túllelkesülni.

    Nekem a Mirage innen a kedvencem, bár ezeket a típusú színeket egy egyben kinyitható palettában jobban el tudom képzelni, mint monoba, ami ha jól látom csavargatós is.

    Köszi, hasznos volt :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Juj, miket rendeltel? Szerintem sok termekuk felveszi a versenyt dragabb termekekkel is, pl. a lippie stix es a highlighterek.

      Igen, csavarosak a szinek, palettaba azert nem lennenek jok mert hamar kiszaradnanak. Igy is csak 1 v 2 evig jok, mar nem emlekszem de a honlapon olvastam.

      Mi is varunk egy cp rendelest dec vegen baratnommel (22en hozzak), most a matt folyekony ruzsokbol, zseles tusokbol rendeltem, mar alig varom!:D

      Delete
  2. Mindenből rendeltem, ha már úgyis tesznek rá postát meg vámot, akkor legalább megérje alapon. Kék rúzst, muhhahaha, biztosanmókásan fogok vele kinézni :)

    Hu akkor, most kicsit félek, hogy a citromsárga szemfesték nagyrésze felhasználás nélkül vész majd a semmibe. 2 Év alatt biztosan nem fogok vele elbánni.

    Várom a folytatást :) Szép Napot :)

    ReplyDelete
  3. Szia! Engem nagyon érdekelne, hogy ezeket honnan rendelted 😊 ha ebayről, esetleg meg tudnád adni azt, aki ezt kedvező áron árulja? Mivel Kathleenlights tagjait most már egyenként is kapni, én 14,50 $-ért rendeltem a legkedvezőbben, kipróbálni egyelőre. Meg érdekelne ez a szállítócég is, Shopbox azt hiszem, ha van esetleg tapasztalatod ezzel. Köszönöm előre is :)

    ReplyDelete