Wishlist - Kiehl's

2015 szuper év volt a beauty mániások számára, egyre több világmárka nyit üzletet kishazánkban is -  év végén a Kiehl's bőrápolási márka is megnyitotta első üzletét. Nagyon megörültem, amikor a Westend-ben sétálgatva egyszer csak megláttam, hogy hamarosan nyitnak, és egy újabb, eddig csak külföldről rendelhető márka lesz könnyen elérhető számunkra is. Eddig egy arckrémet próbáltam tőlük, az Ultra Facial Cream-t, amivel nagyon meg voltam elégedve, nagyon jót tett a száraz és érzékeny bőrömnek.

Nézelődtem egy kicsit a márka honlapján, és összeállt egy kisebb kívánságlista is a fejemben, én ezekre a termékekre vagyok a legkíváncsibb a márkától:

  1. Ultra Facial Cream - 24 órás hidratálókrém, száraz, vízhiányos bőrre.
  2. Super Multi-Corrective Cream SPF 30 - hidratálókrém anti-aging összetevőkkel és fényvédővel, mert tudjátok, fényvédőt nem csak nyáron használunk! :)
  3. Ultra Facial Overnight Hydrating Masque - egy kis extra hidratálás mindig jól jön télen.
  4. Creme de Corps - talán az egyik leghíresebb Kiehl's termék, egy gazdag állagú, de nem zsíros testápoló gyorsan beszívódó formulával.
  5. Over-Night Biological Peel - gyengéd kémiai hámlasztó, ami segít megújítani a bőrt. Olajmentes, nem komodogén.
  6. Refreshing Mist - imádom az ilyen frissítő arcpermeteket, akár smink alá, könnyű hidratálóként vagy sminkfixálásra is használható. 
  7. Clearly Corrective™ Dark Spot Solution - szérum C-vitaminnal, ami az egyik leghatásosabb összetevő pigmentfoltok ellen, ráadásul anti-aging hatása is van.

Ha a Westend környékén jártok, akkor mindenképpen menjetek be nézelődni az üzletbe, ahol a legtöbb termékből mintát is tudnak adni kipróbálásra, illetve segítenek megtalálni a bőrtipusotokhoz legjobban illő termékeket. :)

Ismeritek a Kiehl's-t?


0 megjegyzés:

Post a Comment