Novemberi kedvencek


Az egyik kedvenc bejegyzéseim a havi kedvencek: imádom kiválogatni a legtöbbet használt termékeimet, imádok róluk fényképeket készíteni és a bejegyzéseket is nagyon szeretem megírni. Nekem is nagyon hasznosak ezek, jó néha visszanézni, hogy az egyes hónapokban melyik termékeket szerettem legjobban és sokszor fedezek fel újra régi kedvenceket is így. A novemberi kedvencek majdnem kimaradtak, lassan már közelebb járunk a januárhoz mint a novemberhez, de remélem azért nem bánjátok ezt a bejegyzést. :) Már elkezdtem összeszedni az ünnepi kedvenceimet is, úgyhogy hamarosan azokat is láthatjátok a blogon.


Avon Glimmerstick - #Galactic Green
A hónap első felében rákattantam a khaki színre, és ezzel a szemceruzával pillanatok alatt belecsempészhettem a sminkembe. Általában csak a felső szempillatőbe vittem fel, a feketénél jóval visszafogottabb és különlegesebb hatást érhetünk el vele. A ceruza minősége is szuper egyébként, krémes, jól kenhető, pigmentált és nem utolsó sorban tartós is.

P.S. Love Lipliner - #09
A Primark-ban vettem ezt a nagyon olcsó ajakceruzát, ha jól emlékszem €1.5 volt az ára. Csodaszép a színe, jó az állaga és tartós - a színe egyébként nagyon hasonló a MAC Soar/Whirl ceruzákéhoz, töredék áron. Volt, hogy rúzs helyett is használtam az egész ajkamra, így persze szárít egy kicsit, de cserébe szupertartós.

P.S. Love Velvet Matte Lip Crayon - #Wine
Szintén a Primark saját márkás sminkterméke ez a bogyószínű matt rúzscerua. Jól pigmentált, krémes állagú (nem lesz teljesen matt, de cserébe nem szárít), télre csodás, amolyan hófehérkés szín. :)  Ez is a budget árkategóriában mozog, ha jól emlékszem 2.5€ vagy €3 volt az ára.

The Balm Meet Matt(e) Hughes - Charming
Nemrég írtam róla, ahol élesben is megnézhetitek, ez volt a go-to rúzsom az utóbbi hetekben, egyszerűen tökéletes, nem tudok róla rosszat mondani.

Pupa Matt Lip Fluid - #Pure Skin
A karácsonyi Stay Gold kollekció része ez a sötét nude folyékony rúzs,  nagyon jól pigmentált, nem szárít és tartós. Nem szárad meg teljesen, ha hozzáérünk akkor hagy egy kis nyomot, de azért nem fog a fogakra kenődni.



L'oreal La Palette Nude
Paletták közül talán a La Palette Nude került elő legtöbbször, hétköznapra a matt színekkel nagyon szép, visszafogott sminket tudtam készíteni, de sokszor feldobtam valamelyik metálfényű árnyalattal a mozgószemhéjon és a belső szemzugban. A teljes tesztett itt olvashatjátok a palettáról.


Catrice Lumination szemhéjpúder - #Radiant Rose
Akciósan csaptam le erre a szemhéjpúderre, ami a Lumination kiadás része volt és hamar nagy kedvencemmé vált. Már egy korábbi Catrice limitált kiadásból is vannak hasonló Pure Chrome szemhéjpúdereim, amik hihetetlen jó minőségűek, így biztam benne, hogy ez is pont annyira pigmentált és fényes lesz: így lett. A mozgó szemhéjon és a belső szemzugban istenien mutat, mostanában nagyon kedvelem az ilyen jeges árnyalatokat. 

MAC MSF - #Oh, Darling
Talán az idei holiday kollekciók termékei közül a MAC Oh, Darling MSF-et vártam legjobban, ami 99%-ban megegyezik a néhány éve kiadott és azóta legendássá vált Whisper of Guilt-tel. Bár helye van a kedvenceim között, egy icipicit csalódtam benne, de talán csak azért mert túl nagyok voltak az elvárásaim vele szemben. A színe csodaszép, igazi arany, még nem túl sárgás (az én bőrömön), de a formulája nekem egy picit száraz. Több féle ecsettel is próbáltam felvinni, de amikor intenzíven felépítem a színt akkor sajnos kiemeli a pórusokat. Tudom, hogy a highlighterek hajlamosak erre, de más terméknél még nem tapasztaltam ilyet, sem a MAC MSF-eknél, sem pedig más márka termékeinél. Ennek ellenére nem bántam meg, hogy megvettem, a kollekcióm gyönyörű darabja és szinte naponta használtam mióta megvettem. :)



Paco Rabanne Olympea
Ígértem, hogy minden havi kedvences bejegyzésben szerepelni fog egy parfüm is, hát ezt szépen elfelejtettem, de a December Photo Checklist-nek (instás fotókihívás Netti-vel) köszönhetően eszembe jutott. Mióta hidegebbre fordult az idő szinte csak a Paco Rabanne Olympea illatát fújkálom magamra (lassan újra is kell majd vennem), egyszerűen isteni. Nem egy könnyed, virágos illat, egyértelműen az őszi-téli időszakra való, a melegebb hónapokban már túl nehéz lesz. Nagyon tartós, 1-2 fújás reggel és még este, sőt másnap is érzem a ruháimon. Rajtam egyébként a vanillia dominál, de nem az a gejl, édes vanillia illat, hanem egy kifinomultabb, érettebb verziója, ha létezik ilyen. Érdemes mindenkinek a saját bőrén megillatolnia, hiszen egy parfüm mindenkin egy kicsit máshogy viselkedik, de ha szeretitek a vanilliás illatokat akkor szerintem ezzel nem lőhettek mellé.

Nektek mik a kedvenceitek mostanában?



0 megjegyzés:

Post a Comment