Feeling Christmassy


Minden évben egyre korábban jelennek meg a karácsonyi dekorációk az üzletekben, de engem csak decemberben ér el a "láz" - ilyenkor mindent nagyon szeretek ami piros színben pompázik, rénszarvasos vagy mézeskalács illatú. :) Az idei december nagyon sűrűnek ígérkezik, úgyhogy nem biztos, hogy lesz időm több hasonló bejegyzésre, de próbálok majd időt szakítani a blogra is.


A The Body Shop karácsonyi illatairól már írtam, továbbra is a Havas szilva a kedvencem, de a Deres áfonya is finom illatú, szeretem ezt a krémet magammal vinni napközbeni használatra, mert pikk-pakk beszívódik.  A Primark Cinnamon Maple gyertya isteni édeskés illattal tölti be a szobát (még úgy is, hogy nincs meggyújtva), a piros színével és a csomagolásával pedig home decor elemként sem utolsó.


Az Avon Mr. & Mrs. Frosty hóemberes habfürdői kihagyhatatlan darabok szerintem, annyira aranyos díszei a fürdőszobának és ajándéknak is szuperek. Már attól is jó kedvem lesz, ha rájuk nézek a kád szélén. Az illatuk nagyon-nagyon finom (fűszeres alma és fűszeres vörösáfonya-narancs), egyáltalán nem mű és az áruk is csak 549 Ft., nagyon megéri berendelni belőlük néhányat stocking-fillerenek. :) Itt érhetőek el.


Ezt a fából készült karácsonyi díszt még ősszel vettem a KIK-ben, azóta az ablakkilincsemen lóg és várja a végleges helyét. Ahhoz képest, hogy pár száz forint volt, szerintem nagyon igényes és akár ajándékkísérőként is használható.


Amikor megláttam az Avon katalógusban ezt a rénszarvasos bögrét, azonnal beleszerettem. Annyira aranyos ez a pulcsis megoldás (persze praktikusnak egyáltalán nem praktikus mosogatáskor :) ), de egész decemberben ebből fogom inni a forró csokit, az már biztos. :) Nemsokrára hozok egy receptes bejegyzést is, aminek ő lesz a főszereplője. Itt rendelhető a készlet erejéig.

Ti hogy hangolódtok az ünnepekre?


4 megjegyzés:

  1. A pulcsi elméletileg levehető, nem? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Persze, csak utána mindig elfelejtem visszatenni:D

      Delete
    2. És tényleg olyan übercuki, überjó és minden ilyen, mint ahogy mondják? Én is kinéztem magamnak, de drága volt. :(

      Delete
  2. Mégis lett annyi hasznom az avonból, hogy megrendeltem. :D Imádom! :)

    ReplyDelete