NOTD - Kiss me - or ELF!


A bejegyzés címszerepelője a 2014-es OPI Gwen Stefani Holiday kollekció Kiss me - or Elf lakkja - ez a szín valahogy a gyengém, sajnos sikerült már 3 nagyon hasonló színt felhalmoznom itthon. De a miniszett másik 3 színéhez hasonlóm szerencsére nincs. :) 


Az OPI lakk minősége hozza az elvárható szintet, ennyi pénzért nem lenne szép ha lassan száradna vagy másnap lepattogna. A finishe önmagában is szép fényes, de a képeken az essence gel look Plumping Top Coat-tal láthatjátok, ettől lett igazán szikrázó! Ez most az egyik új kedvenc fedőlakkom, elég gyorsan is szárad (azért nem olyan gyorsan, mint a BTGN fedőlakk) és ultra fényes lesz tőle a lakk.





A Lovely hópelyhes fedőlakkja először nem fogott meg, de aztán láttam piros alapra felkenve és gyorsan le is vadásztam. Itt csak kipróbáltam az OPI lakkon, mielőtt lemostam volna, így sem mutat rosszul, de pirossal a legütősebb szerintem!

 

Hogy tetszik nektek az OPI lakk? És a hópelyhes fedőlakk?


0 megjegyzés:

Post a Comment