MAC Old Gold Pigment


A MAC Old Gold pigmentje már évek óta a kívánságlistámon szerepelt, de mindig sajnáltam rá kiadni ennyi pénzt. Aztán örömmel láttam, hogy megjelent a MAC kínálatában kisebb kiszerelésben is, alacsonyabb áron, de persze azt nálunk nem lehet kapni. Végül az utolsó vizsgám után, a közelgő szülinapom alkalmából úgy gondoltam, hogy megajándékozom magam vele. És milyen jó tettem!

Eddig - pár MAC mintától eltekintve - csak alacsonyabb árkategóriájú pigmenteket próbáltam (E.L.F., essence), amikkel elég macerás volt dolgozni, nem is szívesen vettem elő őket. Ez azonban egy teljesen más kategória, a festék annyira puha, - szinte krémes állaga van, - hogy egy álom vele dolgozni! Egy csillogó, préselt szemhéjpúdernél sokkal több lepotyogó szemcsével kell számolni, mint ennél. Persze azért ésszel kell adagolni, lépésről lépésre egyre többet felütögetni a szemhéjra, különben por lévén természetesen lehullik. 

Nem árt neki egy alap sem, amibe szépen bele tud tapadni, ez akár egy alapozó, vagy korrektor is lehet - legjobban azért egy krémes szemhéjalappal működik. Szárazon és nedvesen is használható, szerintem szárazon sokkal sokkal szebb, kijön a gyönyörű zöldes fénye, míg nedvesen ez elveszik és átmegy "egyszerű" aranyba. A képeken sajnos nem teljesen jön át ez az zöldes fény, talán a közeli képeken vehető ki legjobban.

Nagyon örülök, hogy végre a gyűjteményemben tudhatom ezt a darabot, és ha nem is hétköznapokra való, alkalmakra biztosan nagyon sokszor fogom elővenni - nemsokára videót is tervezek vele. :)

A termék 4.5g festéket tartalmaz (az biztos, hogy egy életre elegendő mennyiség) és 6 600 Ft,-ba kerül. 
Elérhetőség: MAC üzletek. 



Minták nedvesen és szárazon, különböző szögből fotózva.

Hogy tetszik nektek? Szerettek pigmentekkel dolgozni vagy túl macerás?


3 megjegyzés:

  1. Abszolút meggyőző^^ Én a Blue Brownra vágyom már nagyon régóta.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ó, az is nagyon különleges árnyalat!:)

      Delete
  2. Szerintem tökéletesen megérte, nekem is nagy kedvencem! :)

    www.stylelounge.me

    ReplyDelete