Budapest TAG

A Bikira Blog-on láttam ezt az új tag-et, amiben Budapesttel kapcsoatos kérdések vannak. Nagyon megtetszett, úgyhogy gondoltam én is kitöltöm. :) Ha ti is kitöltöttétek, akkor linkeljétek be, vagy írjátok meg a válaszaitokat kommentben!


Kedvenc reggeliző helyed?


Reggelire nem szeretek sokat enni, de a Cserpes Tejivó szendvicsei nagyon finomak. Nem mellesleg hangulatos beülni egy kicsit beszélgetni. :)


Melyik a kedvenc drogériád?


A Rossmann-ba járok legtöbbször, szerintem a kínálata és a folyamatos akciók is nagyon jók, de a Müller-t is szeretem.

Rossmann

Müller


Kedvenc helyed a városban?


Király utca. :)

Kedvenc helyed, ahol sétálni szeretsz?


A Margit-szigeten és a Városligetben is nagyon szeretek sétálni, de a belvárosban is szinte akárhol. :)

Városliget

Margit-sziget


Túlélési tipp a tömegközlekedéshez?


Én mindig ablak közelébe ülök/állok, így könnyen tudok  - a sokszor szükséges :( - friss levegőhöz jutni. Plusz, a táskámra mindig nagyon figyelek.



Milyen lenne a tökéletes napod Budapesten?

 

A barátommal és a barátaimmal tölteném. Reggel nem kelnék korán, utána egy könnyű reggelivel kezdeném valahol, utána pedig sétálnék, vásárolgatnék a belvárosban, benéznék a MAC-be és meglepném magam valamivel.


Ebdére egy jó hamburgert ennénk valahol, utána pedig beülnénk egy vígjátékra. Utána a barátommal találkoznék és nem maradhatna ki egy-két szelet pizza sem a kedvenc pizzázómban a Király utcában (Pizza Me).
 


Van Budapesttel kapcsolatos titkod?

 

Ha lenne és elmondanám, akkor már nem lenne titok. :)

Kedvenc szórakozóhelyed?


Nem járok bulizni, de imádom az étteremeket, cukrszászdákat, úgyhogy ezek közül mondanék párat. Egyik kedvencem a Vapiano a személyre szabható tésztáival (van teljeskiörlésű is!), a Dunapark kávéházat a klasszikus hangulatával és az isteni marcipántorjával, vagy a Da Lello-t az isteni pizzáival.

Vapiano

Dunapark

Da Lello


Nektek mik a kedvenc helyeitek Budapesten?




2 megjegyzés:

  1. Kedvenc reggeliző hely:a Ráday utcában a Goethe Institut kávézója.Közel van hozzám,barátságos hely.Nagyon ritkán reggelizem házon kívül,de egy barátnőmmel többször ettünk itt,mikor az én estébe nyúló munkám miatt csak reggel tudtunk találkozni.
    Kedvenc szórakozóhely:egyetemistaként nem itt éltem,és egyébként sem vagyok partyarc,úgyhogy ilyen nincs.
    Titok Budapestről:még egy magamfajta kisvárosi lány is találhat it kedves helyeket és neki is élhetô a város,ha nem az olyan elrettentő helyekre fókuszál,mint pl. a Blaha aluljáró vagy a nyócker gettói.
    K
    edvenc drogéria:a Mester utcai Rossmann,mert útba esik jövet-menet és jó a dekorkozmetikai kínálat,illetve ha több időm van nézelődni,akkor a Müller a Corvin plazaban.
    Kedvenc hely: az óbudai "esernyős szobrok" a Fő téren,mert amikor pályakezdőként az általam egyáltalán nem ismert,nagynak és félelmetesnek tűnő Bp-re költöztem,rögtön felfedeztem ezt a helyet ami 3percre volt az első munkahelyemtől,és ismerős,megnyugtató kisvárosi hangulata volt.
    Kedvenc sétahely:Kopaszi gát.Nincs olyan tömegnyomor,mint a Margit szigeten vagy a Városligetben,és jó hangulata van.A gát "csücske" ahol két oldalról folyik a Duna,egészen olyan mint nálunk otthon (Baján) a Türr kilátónál:-)
    Túlélési tipp tömegközlekedéshez:a munkám olyan,hogy én már a reggeli csúcs után közlekedem általában,és sokszor olyan késő este megyek haza amikor már nincs tömeg.Egyébként meg a legforgalmasabb villamosokat,buszokat kerülöm,így pl. a 4-6 villamost ius.Ha csak 1-2 megállót kellene mennem valamivel,inkább gyaloglom helyette.Ha nem időre megyek,elengedem azt a villamost,buszt amin heringtelep van és megvárom a következőt.
    Tökéletes nap:nap közben állatkert,este a kedvenc indiai vagy mexikói éttermünk.Esti séta a Vár környékén.

    ReplyDelete
  2. A dunaparknak az étterem részét is ajánlani tudom, a barátom ott szakács és tényleg nagyon jó ételeket készítenek :)

    ReplyDelete