Decemberi kedvencek (2014)


Ahogy nézem augusztusban volt utoljára havi kedvencek poszt a blogon, úgyhogy jócskán van mit pótolni. A rendszeres bejegyzések hiánya miatt ez most egy kicsit tartalmasabb poszt lesz, tulajdonképpen az utóbbi 2-3 hónapban legtöbbet használt dolgaimat mutatok meg. :)


 
 
A 3 Naked paletta közül a harmadikat éreztem legkevésbé az enyémnek, de ha már megvettem akkor használjam is, nem igaz? A rendszeres használat alatt nagyon megszerettem, bár könnyű vele túlzásba esni, vagy a lilás színek miatt "beteg" tekintetet elérni.

  
A Baviphat teafás BB krémjét csak korrektorként használtam bőrhibákra, a teafaolaj szuper gyulladáscsökkentő így pattanásokra nagyon jól jött. A fedése pedig teljes. A NYX HD korrektorja pedig a szem alatti terület világosítására szuper.


A szemöldököm fixálására a L'oreal Brow Artist géljét használtam sokat, bár azt hiszem a Catrice hasonló termékét jobban szeretem, így azt fogom újravenni ha ez elfogy. A termék maga egyébként jó (talán az állaga picit túl híg), de az indokolatlanul hosszú keféje miatt mindig összekenem magam vele. Az Etude House My Lash Serum szempillaszérumát már hónapok óta használgatom és mintha eredménye is lenne - hosszabbak, sűrűbbek a pilláim. Szintén az Etude House terméke a Proof 10 szemhéjalapozó, amiből ez már a második üvegcsém - ár/érték arányban a legjobb!

Bár a kék színű festékeket nem szeretem a szemen (hello, nagyismink!), de az essence Gel szemceruza ezen árnyalata annyira gyönyörű, hogy egy szolid tusvonalként szívesen viseltem. Nagyon olcsó és lerobbanthatatlan! A Catrice Kohl Kajal-t pedig ebben a csodaszép smaragdzöld színben kedveltem nagyon.

 

Tudjátok, hogy az ajakkencék a kedvenceim, ilyenkor télen pedig kiélhetem a sötétebb színek iránti imádatomat is. A matt termékek közül a NYX ajakkréme Coppenhagen árnyalatban, az Etude House Rosy Tint Lips-e és a Revlon Sultry-ja cserélődtek a számon az elmúlt napok jelentős hányadában. A Rival de Loop Young ajakceruzája Rosewood árnyalatban a maga 299 Ft.-os árával verhetetlen ha azt a bizonyos piszkos nude árnyalatot keressük, habár ez egy icipicit sötétebb.

 

A piros rúzs ilyenkor szintén kihagyhatatlan, a MAC Viva Glam Rihanna-ja egészen új szerzemény, de máris kedvenccé nőtte ki magát. Na és persze egy nude rúzs sem hiányozhat a repertoárból, a Catrice Viennart trendkiadás legvilágosabb darabja egy csodaszép barackos rózsaszín arany csillámokkal, tiszta Nars Orgasm.


Lakkokból a China Glaze Rendvezvous With You-t azért szerettem mert 1 rétegben fed és gyorsan szárad, szóval 5 perc alatt kész a manikűr, a Rival de Loop Mars Invasion-jét, a Lovely havas fedőlakkjával együtt pedig a különlegességükért szerettem. Kitti nagy kedvence az essence gyorsszárító cseppje (4-5 is lapul mindig a fiókjában:D), amit még nyáron szereztem be én is. Talán meggyorsítja a lakkok száradását, talán csak beképzelem, mindenesetre érdekes termék.


És a végére két skincare termék, a COSRX koreai márka BHA hámlasztója nagyon jót tesz a bőrömnek, a magas, 4%-os BHA tartalma miatt azonban csak minden második nap használom. Amikor kézhez kaptam elkövettem azt a hibát, hogy minden nap felkentem (akár reggel és este is), aminek az lett az eredménye, hogy elkezdett hámlani a bőröm. Így, kétnaponta használva azonban csodaszer. A Soap&Glory testápolója pedig - a hidratálóhatása mellett - az isteni illatáért volt kedvencem.


Felül, bal oldalt: MAC Viva Glam Rihanna, Catrice Viennart, Jobb odalt: essence és Catrice ceruzák.
Alul balról jobbra: Rival de Loop ceruza, Revlon Sultry, Nyx Coppenhagen, Etude House Rosy Tint Lips

Nektek mik voltak a kedvenceitek mostanában? Van ezek között olyan termék, amit ti is használtok?


1 megjegyzés:

  1. A Naked3-as palettára , és a MAC rúzsra nagyon fáj a fogam.. :D
    Ezek voltak az én kedvenceim:
    http://misssziszi.blogspot.hu/2015/01/decemberi-kedvencek.html

    ReplyDelete