PUPA vs. Maybelline krémes szemfestékek


A mai bejegyzésben két krémes szemhéjfestéket hasonlítok össze. A Pupa Velvett Matt szemhéjfesték Lilac Grey árnyalatban a Vamp kollekció része és néhány hetes szerzemény, a Maybelline Color Tattoo-ja Permanent Taupe színben viszont már régebbi darab. Ha kíváncsiak vagytok, hogy mennyire hasonlítanak és melyik termék nyert az összehasonlításban akkor olvassatok tovább!


Amikor a Pupa üzletben nézegettem a Vamp kollekciót, ez az árnyalat tetszett meg legjobban. Miután megvettem, eszembe jutott, hogy van egy hasonló színem a Maybelline-től, de amikor itthon összehasonlítottam őket láttam, hogy szerencsére nem egyezik a színük. 

A Maybelline sokkal szürkésebb, nincs benne lila árnyalat, míg a Pupa sötétebb és inkább lila, mint szürke. A Maybelline darabja egyébként elég ritkán kerül elő nálam, valahogy a bronz Color Tattoo kivételével egyik se tetszett amit próbáltam. A Permanent Taupe önmagában egyáltalán nem tartós sajnos, és eldolgozni sem olyan könnyű - így aztán nem sokszor nyúlok érte. A Pupa darabja sokkal jobban teljesít tartósság tekintetében, és az eldolgozás is könnyű, akár ujjal, akár egy pufi ecsettel teszem. Ennek a finishe is sokkal mattabb, nem marad krémes, hanem megköt a bőrön és onnantól már jó pár órán át nem mocccan. Szépen lehet rajta szemhéjpúderrel is dolgozni, de nem az a krémes alap, amibe beletapadnak a púderek - inkább csak füstösíteni lehet egy picit. 

Tartósság tekintetében egyértelműen a Pupa nyer, még alap nélkül is szépen bírta rajtam szinte egész nap, pedig olajos a szemhéjam. A Maybelline önmagában pár óra alatt becsíkozódik.

A Pupa eredeti áron 2200 Ft., de most akciósan 1700 Ft.-ot fizettem érte. Ha jól emlékszem a Maybelline is hasonló áron kapható. Színválaszték tekintetében a Maybelline-nek ez az egyetlen matt verziója, míg a Vamp kollekcióban 6 matt árnyalat kapott helyet (az állandó kollekcióban lehet, hogy még több is van). Az elérhetőségüket nézve viszont a Maybelline nyert, hiszen az minden drogériában kapható, a Pupa viszont csak a 2 budapesti és 1 győri üzletükben.


Nálam egyértelműen a Pupa nyert, a szín is különlegesebb számomra, és a tartósság szempontjából a Maybelline elég rosszul teljesített.

Nektek melyik tetszik jobban?


11 megjegyzés:

  1. Be kell térnem a Pupába úgy érzem!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nagyon jó dolgok vannak, érdemes benézni!:)

      Delete
  2. Én a "feketét" vettem meg ugyanis beszélgettem az eladó lánnyal és mondta hogy ő mennyire szeret vele tusvonalat húzni ..igy végül velem jött ... hát tushuzásra nekem nem vált be ahhoz nem elég fekete és a texturája se jo... viszont szemfestéknek tényleg jo lenne de akkor se fekete hanem inkább mondanám sötétszürkének ..de a tartossága tényleg nagyon jó

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tusvonalat még nem próbáltam vele, de egy kevésbé hangsúlyosat el tudom képzelni, hogy lehet vele húzni. :)

      Delete
  3. Én a "feketét" vettem meg ugyanis beszélgettem az eladó lánnyal és mondta hogy ő mennyire szeret vele tusvonalat húzni ..igy végül velem jött ... hát tushuzásra nekem nem vált be ahhoz nem elég fekete és a texturája se jo... viszont szemfestéknek tényleg jo lenne de akkor se fekete hanem inkább mondanám sötétszürkének ..de a tartossága tényleg nagyon jó

    ReplyDelete
  4. Bármily meglepő, én az az ember vagyok, aki nem szereti a Color Tattoo-kat pont a tartósságuk miatt. Még nem próbáltam a Pupától semmit, de ez a termék ígéretes, tényleg különlegesebb árnyalat, mint a CT taupe színe.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Picit túl vannak hype-olva a CT-k, de a bronz tényleg jó. Érdemes megnézni a Pupa-kat, mert tényleg vannak különleges színek.:)

      Delete
  5. Gyönyörű ez a krémes szemfesték. Engem meggyőzött, jóval jobban bejön a színe, mint a PT-nak. Azzal az volt a legnagyobb bajom, hogy eléggé betegnek tűntem tőle, amikor kipróbáltam, így nem is vettem meg. CT-ből csak a türkiz és az arany szín van meg (habár azok már régiek, és eléggé megkoptak, de farsangi/halloweeni/belöltözős sminkekhez még mindig remekül felhasználhatók)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nekem a bronz CT bejött, bár alap muszáj alá. A legbotrányosabb a bordó volt, az konkrétan 5 percet bírt csíkozás nélkül, tovább is adtam gyorsan. :) Ez a Taupe a 2 között van.

      Delete
  6. Én ezt a CT-t a szemökömre használom, de szemhéjra is gyakran kerül. A Pupa érdekes, kár, hogy már ritkán járok pesten.

    ReplyDelete