Kézkrém Körkép


A mai bejegyzésben néhány kézkrémről írok nektek. Tudni kell, hogy a hideg időben elég könnyen kiszáradnak a kezeim és ekcémára is hajlamos a bőröm, így nem mindegy, hogy milyen kézkrémet használok. Éjszakára néha a jó zsíros gyógyszertári kézkrémmel kenem be, de nappalra az nyilvánvalóan túl sok. 


Ilyenkor jön képbe a legkedvencebb L'occitane kézkrémem. 20% shea-vajat tartalmaz, ennek ellenére pikk-pakk beszívódik és isteni, visszafogott illata van. Tartalmaz még mézkivonatot, kókuszolajat és mandulakivonatot is. Nekem tökéletesen elég az a fokú hidratáltság, amit ő nyújt. Kisebb, "táskábadobós" kiszerelésben próbáltam a rózsás verziót, ez kevésbé hidratál jól, viszont az illata isteni. A mandulás verzió viszont pénzkidobás szerintem, egyáltalán nem hidratál.

Ezen a télen kipóbáltam az Eucerin ureás kézkrémét is, ami jóval pénztárcabarátabb a L'occitane-nál. Egy átlagos (30 ml) kézkrémnél ez is jóval nagy obb, 75 ml terméket tartalmaz. Nincs benne illatanyag vagy színezék, így biztosan nem fogja irritálni a kicserepesedett, érzékeny bőrt sem. Ez is hamar beszívódik, viszont egy picivel kevésbé hidratál a L'occitane-nál és naponta többször kell újrakenni. Ha viszont az árat is figyelembe vesszük, akkor ő volt a legjobb vétel.

Nektek melyik kézkrém vált be?


5 megjegyzés:

  1. A L'occitane nálam is örök táskalakó. :) Ezen kívül alacsonyabb árkategóriában az Aldo Vandini kézkrémek és az Eveline kecsketejes kézkrémje az, ami nekem örök szerelem. :)

    ReplyDelete
  2. A sheavajas kézkrémjük nagyon jó, a többi szerintem nem hidratál eléggé ahhoz képest, hogy mennyibe kerül.
    Én kézkrémből még mindig keresem az igazit, most az Essence téli kiadásának egyik tagját használom, de nem hidratál eléggé sajnos.

    ReplyDelete
  3. Az Oriflame mandulás kézkrémje nekem csodát tett a kezemmel. Megrendeltem a karácsonyi almás-fahéjasat is, de az elbújhat mellette. Azért persze elhasználom. A Cien SOS kézkrémje még nagyon jó.

    ReplyDelete
  4. L'occitane-hez nekem is van szerencsém. Sajna nekem nem vált be. Amint beszívódik a hidratáló hatása meg is szűnik, és olyan fura poros érzetet hagy maga után. Nagyon sajnálom, mert az illatát én is imádom, ráadásul sokáig érződik. :)

    ReplyDelete
  5. Nekem a barackmagolaj és a Greenland mangós kézkrém kombója a jelenlegi kedvencem, de egy Bioderma kézkrémet is tesztelek, mert sajnos a hidegtől nekem is nagyon száraz és piros szokott lenni a bőröm. Ezt a L'occitaine krémet egyszer talán kipróbálom majd, és a leírásodnak megfelelően a különböző változatait messziről elkerülöm majd...

    ReplyDelete