Téli Haul

Aki követ instagram-on annak már ismerősek lesznek ezek a képek, de gondoltam, hogy egy összefoglaló haul bejegyzésben is megmutatom az utóbbi hónapokban vett/kapott dolgokat. Nekem az ilyen tipusú bejegyzések a kedvenceim más blogokon, remélem nektek is tetszeni fog.:) 

Az egyik barátnőm Koreában töltött egy félévet és hazatérve ezeket a szuper dolgokat hozta. A Holika Holika szemceruzája már régóta kívánságlistás volt és ez az egyik legkülönlegesebb szín, amit valaha láttam. Plusz pont, hogy hipertartós! Az Etude House Silk Scarf holografikus (!) hajszérumot hajmosás utána kell a törülközőszáraz hajra felvinni és többféle olajat tartalmaz (plusz szilikont is sajnos). Az it's skin macaron ajakbalzsam az egyik legcukibb termék a kollekciómban, még nem is volt szívem belenyúlni. Az Etude House Proof 10 szemhéjalapozóból már egyet elhasználtam, így kapóra jött az utánpótlás. (Teszt itt.) Szintén az Etude House terméke a Rosy Tint Lips ajakkrém, amiből egy sötétebb darabot már birtoklok, ez pedig egy csodás nude szín.


A kívánságlistámon már szerepelt a MAC Viva Glam Rihanna rúzsa és megleptem magam vele karácsony előtt. Gyönyörű!


Kitti lepett meg ezzel a Marc Jacobs Honey tusfürdővel és egy nagyon cuki muffinos határidőnaplóval. :)


A Rimmel új mattt és glitteres lakkjai mostanában jelentek meg a drogéirák polcain és nagyon különlegesek, kedvencem a fekete és lila matt, valamint a rosegold glitteres lakk!


December 27-én kezdődött a Lush 50%-os leértékelése a karácsonyi termékekre így még aznap be is néztem a Kristóf téri üzletükbe. A Santa Baby ajakszínezőt már tavaly is nézegettem, de csak most jött velem - már bánom, hogy nem hoztam el előbb, mert amelett, hogy szuperül ápol a pigmentáltsága egy rúzséval vetekszik. A Snow Fairy illatát imádom, most egy masszázstömböt szereztem be és a mézeskalács illatú Yog Nog szappan is hazajött velem.


Imádok sütni-főzni, még december elején szereztem be ezeket a sütipecséteket és a mézeskalács figura sütőformát. Az ékszerek pedig a H&M-ből vannak.


A Catrice Precision ajakceruzái a mindenkori kedvenceim közé tartoznak, sajnos már nem kaphatóak ebben a formában, de nemrég ráakadtam pár árnyalatra a Rossmann akciós kosarában mindössze 250 Ft.-os áron. #win


A Müller-ben is vettem néhány dolgot, a NYX HD korrektorból már a másodikat fogyasztom, az essence metal glam lakkjába pedig beleszerettem. A sminkeléshez használható kozmetikai pálcikákat pedig régóta ki akartam próbálni, a Müller saját márkás terméke egyelőre bevált.

Ezekre a sminktárolókra a KIK-ben akadtam rá és verhetetlen, 800 Ft.-os áron voltak kapatóak.

 

A Catrice Feathered Fall szemhéjpúdere csodás, de annyira porol, hogy nem igaz és potyognak ki belőle a csillámdarabok a szemem alá. :( Ezt a pici kókuszolajat pedig egy bioboltban találtam, a hajamra használom.


 A the Balm NudeTude palettája már jó pár hónapos szerzemény, de még nem volt szó róla a blogon. Vegyes érzéseim vannak vele kapcsolatban, még tesztelem egy ideig.


Ti miket vettetek/kaptatok mostanában?

.

3 megjegyzés:

  1. Szuper dolgokat kaptál/vettél. :) én mostanában ugye karácsony miatt kaptam dolgokat, illetve rendeltem 2 sleek palettát a pink panda oldaláról. :)

    ReplyDelete
  2. Csupa jó dolgokat sorakoztattál fel. A Rimmel matt lakkjait külföldi videókban már láttam és alig vártam, hogy kishazánkban is kapható legyen. Köszi, hogy felhívtad erre a figyelmem. Egyébként hol és mennyiért lehet beszerezni?
    Én nagyon nem szeretem a Kiket, de ezek után lehet benézek. Egyébként a pakolósabb nekem is megvan, csak én 3000 Ft-ért vettem a Müllerben. :/

    ReplyDelete
  3. A koreai termékek nagyon izgalmasak :) The Balm paletták mindig tetszettek, picit csalódott vagyok, hogy nem egy bomba termék.

    ReplyDelete