Primark Haul

Hétvégén Bécsben jártam és már nagyon vártam, hogy eljussak egy Primark üzletbe. Reggel 10-re értünk oda, de már ekkor hatalmas volt a tömeg, a próbafülkékhez és a kasszához is hosszú sorok álltak. Az üzletről tudni kell, hogy minden nagyon olcsó, de a ruhák, cipők nem a legjobb minőségűek - a kiegészítőkből viszont aztán lehet válogatni, nagyon nehéz volt nem hazahoznom az összes ékszert!:) Odaírtam az egyes darabok árait is a képek alá, hogy ti is tudjatok viszonyítani. Remélem pár éven belül Magyarországon is nyílik egy üzlet!


€5

 
€2.5
 €2
 €3
 €2
 €2
 €2
 
 €5
 
 €4
 €6

  €3

 €2
€9

Ti jártatok már Primark üzletben? Hogy tetszett?


12 megjegyzés:

  1. Még nem voltam Primark üzletben, bár Bécsben sem. Nagyon tetszenek az ékszerek, azok tényleg jó vételek voltak :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Olyan eBay-es árak vannak, csak nem kell 3 hetet várni rájuk:D Örülök, hogy tetszenek!

      Delete
  2. Voltam már de akkor nem vettem semmit, épp azért mert lehetetlen volt a próbafülkékhez odaférni. :D A Forever21-ban nem jártál? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hallottam, hogy van amikor azert kell sorbaallni, hogy bejuss az uzletbe:D :/ Ebben a bevasarlokozpontban nem volt F21:(

      Delete
  3. Ó milyen szuper dolgokat vettél!! A legjobban a gyönygyös nyaklánc és a rózsaszínes aranyos nyaklánc tetszik. PRIMARK-OT MAGYARORSZÁGRA!! :D

    ReplyDelete
  4. Egytől egyig gyönyörű dolgokat vásároltál :)

    ReplyDelete
  5. Én voltam már Primarkban több alkalommal is, Angliában. Lehet, hogy azért, mert nem London volt a helyszín, de nem volt hatalmas tömeg, és a próbafülkék is szabadok voltak (mondjuk tegyük hozzá, hogy ha 30 nem volt, akkor egy sem, nem 2-3 darabbal játszanak, mint Magyarországon). Én tavaly egy táskát vettem, aminek a hosszabb pántja szakadt el, illetve egy rövidnadrágot - ő még mindig bírja, plusz apróságokat, azok is szuperálnak még mindig.

    ReplyDelete
  6. Szívem szerint követelnék egyet itthonra is, mert döbbenet mennyire jó.... Voltam már én is, és kb ugyanígy jöttem ki, hogy felvásároltam volna a fél üzletet! :D

    ReplyDelete