Inglot Fillers


Az előző posztban már olvashattátok, hogy a hétvégén Bécsben jártam. Ha már ott voltam, vettem két gyönyörű Inglot szemhéjpúdert is, így befejeztem az ötös palettám. Mostanában nagyon tetszenek a kékes szemhéjpúderek (na ne a nagyikékre gondoljatok!), az egyik szín (#413) egy igazi sellőkék, már a MAC-nél is nézegettem egy hasonló szemhéjpúdert (Steamy), de az Inglot verziója jóval pénztárcabarátabb és a minősége ugyanolyan szuper. A másik szín egy búzavirágkék (#369), mostanában ez a másik szín amiért oda vagyok. A szememen még nem próbáltam, de van egy ilyen színű lakkom (bejegyzés hamarosan) amit nem győzök csodálni a körmeimen. 





Ti milyen színekért vagytok oda mostanában?


5 megjegyzés:

  1. Gyönyörű színeket szereztél be. Magukban és az előző színekhez is nagyon illenek. Ahogy ránéztem, egy csomó smink kombináció jutott az eszembe. Tuti nyári és nem nyári sminkeket lehet belőlük alkotni. Én is tervezek egy kék vonal beszerzését (az előző széria már elfogyott) nekem amin megakadt a szemem, az a Marc Jacobs Siren palettája (vagy egy YSL nyári palettát, de a Siren több lehetőséget foglal magába, csak hát körülményes a beszerzése :s) Hú, és eltértem a lényegtől.
    Szóval használd egészséggel (nem mintha sokban befolyásoltam volna, hogy beszerezted őket :P) és szeretné(n)k látni a jövőben valami jó kis sminket velük, ha szabad kérelmezni^^

    ReplyDelete
  2. Gyönyörű színe van mindkettőnek! *.*

    ReplyDelete
  3. Hű, nagyon tetszik a két kék és összességében az öt szín is együtt, csodásak *.*

    ReplyDelete