NOTD - Golden Rose Love


Ehhez a manikűrhöz 2 Golden Rose lakkot és egy nude Lovely lakkot használtam. Bár még csak 3 ilyen GR Rich Colour lakk van a készletemben, már most kijelenthetem, hogy ez az egyik legjobb formula amivel találkoztam: szuper fedés, gyors száradás, magas fény, nagyon jól használható lapos, széles ecset. És emellé még az áruk is szuper, 590 Ft. A következő beszerzésem egy hófehér lakk lesz tőlük, amiért ki kell majd mennem az Árkádba, mert a hozzám közel eső Flormar pultnál sajnos ezt a színt nem tartják. :(
A Lovely lakk is nagyon jó egyébként, ő is jól fedett 2 rétegben és gyorsan száradt. A minták nem lettek tökéletesek, de nekem tetszenek, egy rózsafapálcával csináltam őket.







Hogy tetszenek a színek? És a minta?


5 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik, szuperül válogattad össze a színeket! :)

    ReplyDelete
  2. Szépek a lakkok, jól mutatnak együtt :)

    ReplyDelete
  3. Nagyon mutatós lett! Jól passzolnak a színek egymáshoz :)

    ReplyDelete
  4. Nagyon jó kis mani lett! Nagyon tetszik!:)

    http://barbismacaron.blogspot.hu/

    ReplyDelete
  5. annyira szépek ezek a GR lakkok, na meg ez a kedvenc nude lakkom is. :)

    ReplyDelete