essence 3 méter Event




Már biztos sok blogon olvastatok az essence kibővített termékskálájáról, de én mindig szeretem az ilyen posztokat olvasgatni hiszen mindenki egy picit máshogy, a saját szemszögéből mutatja be a történéseket és a képek is változatosak. Ez egy két részes event volt, az első állomása péntek este az essence főhadiszállása volt, ahol a Primőr bloggerinatalálkozókat is tartani szokták. Most viszont a terembe belépve egy merőben más kép fogadott minket, a megszokott széksorok helyett egy hatalmas asztal köré ültünk le, ahol már ki voltak pakolva az új termékek és sokkal közvetlenebbül tudtunk nézelődni, próbálgatni. 





Az új termékeket egy ilyen finom tortával (is) ünnepeltük.

És íme az én kedvenceim az új termékek közül: How to make your face wow paletta (teszt hamarosan), vízálló szempillaspirál, tetkófilc, lila szemceruza (teszt hamarosan), új metal glam szemhéjpúder árnyalatok, hajkréta (teszt hamarosan), glitterszett, Effect krémes szemhéjfestékek (teszt hamarosan, imádom őket), How to make nude eyes paletta, Hajgumik, amik nem törik a hajat (az egyik kedvencem!) és a Lash base (teszt hamarosan). Plusz egy cukiság: egy iPhone gombra helyezhető matricákat tartalmazó szett is található az új termékek közül, amit Fruzsival rögtön ki is próbáltunk. :)


Másnap reggel 9-kor pedig a Corvin Müller-ben rántottuk le a leplet az új, 3 méteres állványról, ahol egész hétvégén sminkeléssel és promóciókkal várták a vásárlókat. A jobb alsó sarokban láthatjátok, hogy én miket vásároltam: az új Lash Base szempilla primert, egy alapozóecsetet és egy kétvégű szemöldökkiemelő ceruzát. A vásárláshoz járt ajándékba a Girls on tour paletta, amivel már régebben is szemeztem, úgyhogy nagyon örültem neki. Egyébként több vidéki Müllerbe is folyamatosan kerülnek ki az új termékek, ide kattintva tudjátok megnézni, hogy melyik városban mikor lesz a premier. Illetve egy szuper nyereményjáték is folyik éppen, ahol az új állvánnyal kell selfie-t készítenetek, majd feltölteni a Facebook-ra és az új termékekből összeállított csomagot nyerhettek. Részleteket itt találtok. 



Nektek hogy tetszenek az új termékek? Esetleg már vásároltatok is valamit az új szortimentből?



6 megjegyzés:

  1. Én a Bloom me up! ecsetek közül szerettem volna vásárolni, de ez a cél sajnos több sebből is vérzik :D A premier időpontok pedig lényegtelenek sajnos, mert össze-vissza kerültek ki eddig is az állványok, nem a lista szerint, így egy plusz ok, amiért lehetetlen elcsípni az ecseteket. Kicsit csalódtam az Essenceben, úgy hogy jelenleg engem nem hoz lázba, hogy vásároljak az új állványról :/

    ReplyDelete
  2. Én is kicsit hasonlóanérzek. Az ecseteknek hűlt helyük, az állványon az újdonságok jórésze már lefosztva, némelyik árát kicsit sokallom - ezek az új dobozos szemhéjpúderek, arcpír, szemöldökformázó...
    Nem azt mondom, hogy nem vásárolnék az új termékekből, de... de van egy "de" érzés bennem velük szemben :/

    ReplyDelete
  3. Amikor látom ezeket a szép ecseteket, mindig össze szorul a szívem :(

    ReplyDelete
  4. Lányok! Ecseteket ne is keressétek, ugyanis csak a Corvinban volt belőlük pár darab, amit még 10 óra előtt elvittek sajnos, úgyhogy esély sem volt küzdeni értük :) Én is azokra hajtottam a legjobban mint szerintem mindenki más is. Épp ezért vagyok szomorú, hogy tudom nem lesz nekem sem olyanom sosem. :(

    ReplyDelete
  5. Sajnos én nem egyhamar fogom látni az új 3 méteres állványokat, mert hiába van müller a szomszéd városban, oda nem hozzák el, se Hódmezővásárhelyre, se Békéscsabára .így kb 100-150km-es körzetben nincs is több Müller...

    ReplyDelete
  6. A blending brush-t én is kerestem, két alkalommal odamentem nyitásra és már egyetlen egy darab sem volt belőle, holott a Kökiben még két nap után is tele volt a display, csak hát az nekem két óra tömegközlekedéssel csak oda...:( Nem tudom mikor töltik fel, remélem egyhamar...

    ReplyDelete