Benton Mini-tesztek


Ebben a bejegyzésben 3 Benton termékről olvashattok minitesztet. :) Mindegyik termékből egy-egy 5 ml-es kiszerelést használtam el, amik kb. egy hétig tartottak ki nálam. Ezeket a mini-termékeket  450 Ft-os darabáron lehet megvenni a bbkrem.hu-n (illetve néhány viszonteladójuknál, én a Nyugati és a Jászai között vettem egy bioboltban). A honlapon összesen 6 féle minitermék van, de a boltban csak 3 féléből volt, pedig szívesen kipróbáltam volna a többit is, de talán majd máskor.


Kezdjük az egyik kedvencemmel: az Aloe BHA tonik egy magas aloe vera tartalmú, szalicilsavat is tartalmazó tonik. Ez egy koreai tonik, tehát nagyon jól hidratál, én utána nem is szoktam legtöbbször krémet használni, a BHA-nak úgyis kell egy kis idő, hogy hasson. További szuper összetevők a tonikban: csiganyál, hialuronsav, guava-kivonat és további növényi kivonatok. Nekem ez a kis üveg elég sokáig elég volt, bár először vattapamacsra öntve használtam és ekkor el is tűnt a fele, de utána már az ujjaimra csepegtetve kentem az arcomra és így jóval gazdaságosabb. Lehet célirányosan is használni egyébként, csak a problémás területekre.

Nagyon fontos, hogy ha AHA- vagy BHA-savat tartalmazó terméket használtok, akkor mindennap használjatok magas fényvédőfaktorral rendelkező arckrémet, és intenzív strandolás/nyaralás előtt egy héttel már nem ajánlott ezeket a termékeket használni, mert foltos lehet a naptól a bőrötök. Aki bővebben szeretne olvasni a kémiai hámlasztásról, annak ezt a cikket ajánlom.


A második termék (a képen a harmadik) egy nyugtató zselé aloe vera-val és propolisszal (ez egy olyan anyag, amit a méhek a kaptár védelmére gyűjtenek, nagyon hatásos a baktériumok és egyéb kórokozók ellen). További összetevők: zöld tea kivonat, uborkakivonat és további gyulladáscsökkentő anyagok, valamint növényi kivonatok. Ezt csak célirányosan használtam a problémás területekre, így ez tartott a legtovább nálam és nagyon szépen lehúzta a gyulladásokat, pirosságot.

A harmadik termék (a képen középen) a Snail Bee Hight Content Lotion, ami egy nehezebb hidratálókrém. Van benne csiganyál, hialuronsav, urea, méhméreg, panthenol, argánolaj és E-vitamin többek között. Nekem egy picit nehéz volt ez a krém, bár hamar beitta a bőröm, de a kozmetikusom tanácsára most nem használok estére hidratálókrémet, reggel pedig csak fényvédős krémek jöhetnek szóba nálam. Ezt most nem veszem meg teljes méretben, bár az összetevői gyönyörűek, de inkább a könnyebb Snail Bee Essence-t fogom helyette megrendelni hamarosan.

A két aloe vera-s terméket már megrendeltem eBay-en teljes méretben (a tonik 200 ml, az aloe gel 100 ml) a kettő együtt került 5500 Ft.-ba. (Itthon csak az Aloe gel ennyi, a tonik pedig 5000 Ft.) eBay link.

Ti próbáltátok valamelyik Benton terméket? Kipróbálnátok ilyen szokatlan összetevőjű krémeket?


2 megjegyzés:

  1. Wow, köszi a posztot, a csiganyál elég bizarr, de jól hangzik! :) Könyvjelzőztem az oldalt, szerintem belefogom jobban ásni magam ebbe a kémiai hámlasztásba! :))

    ReplyDelete
  2. Snail Bee Essence-szel én is nagyon szemezek. Szívesen olvasnék arról is egy tesztet, ha már beszerezted. :)

    ReplyDelete