Májusi Kedvencek


Kicsit megkésve hoztam a májusi kedvenceimet, de sajnos mostanában nagyon kevés időm van a blogra, videót készíteni/szerkeszteni pedig pláne. Ebben a hónapban nem is használtam túl sok új terméket, a jól bevált megbízható termékekhez nyúltam leginkább. Május volt az első olyan hónap, amikor már az igazi nyárias színek felé húzott a szívem, mind a körmeimen, mind pedig az ajkaimon.



A Max Factor Classic Rose pirosítóját rögtön veszem is elő, amikor itt a jó idő, de van, hogy néha télen is érte nyúlok. Annyira tökéletes az állaga, egyszerűen nem lehet vele elrontani a pirosítást és a színe is tökéletesen passzol a legtöbb sminkhez. Sokan a Nars Orgasm pirosítójához hasonlítják egyébként.

Bronzosításhoz a Soleil tan de Chanel krémes bronzosítót használtam általában, egy álom vele dolgozni, szinte észrevétlenül kontúrozza az arcot és a színe is tökéletes - nem túl hideg, nem túl meleg árnyalat.
Amikor még tartósabbá szerettem volna tenni, akkor a MAC Hibiscuss Kiss bronzosítóját használtam a RiRi kollekcióból, a pirosító részét nem szeretem, de a bronzer szerintem nagyon jól sikerült benne.

Körömlakkokból a Golden Rose két lakkja volt a kedvencem ( a kék a 62-es árnyalat, a pink pedig a 67-es). Együtt láthattátok már manikűrben őket itt, de külön-külön is sokat kentem fel őket.




Az ajkaimra legtöbbször a Revlon rúzsceruzáit használtam - az elmúlt hónapok során egyre jobban megszerettem őket, nagyon könnyű velük dolgozni, tartósak, nagyon jól pigmentáltak és nekem a mentolos illatuk is nagyon tetszik. Ezek egyébként a hagyományos, első generációs darabok, azóta már kapható matt és extrafényes verzió is. (Balra a Sweetheart, középen pedig a Honey árnyalat látható.)
Amikor valami még extrább színre vágytam, akkor került elő a Lime Crime Geradium rúzsa - ezt a színt legjobban úgy tudnám leírni, hogy Nicki-Minaj-pink, szerintem ezzel ti is átérzitek, hogy mennyire élénk, vibráló színről van szó. A Lime Crime rúzsok állaga egyébként az egyik örök kedvencem.


Nektek mik voltak a kedvenceitek májusban? Ezek közül használjátok valamelyik terméket?


7 megjegyzés:

  1. A Lime Crime rúzsnak álomszép színe van! :)
    Ha nem haragszol, akkor belinkelem neked a kedvenceimet. :) http://nicetiesinmylife.blogspot.hu/2014/06/majusi-kedvencek.html

    ReplyDelete
  2. Ajj nagyon tetszik minden! :D Látom a rózsaszínes árnyalatok mennek most nálad :)

    ReplyDelete
  3. Az a Riri bronzer még mindig csodás, a szájravalók pedig szintén! :)) Hol lehet a Revlon ceruzákat beszerezni?

    ReplyDelete
    Replies
    1. :))
      Én még külföldön vettem őket, de az eBay-t ajánlom!:)

      Delete
  4. Szuper termékek. :) A Revlon rúzsceruza csodás. Nekem az egyik lipbutter volt a kedvencem májusban, de nem sorolok fel mindent, írtam róla bejegyzést, ha van kedved nézd meg. :D
    http://moonangelstories.blogspot.hu/2014/06/majusi-kedvencek.html

    ReplyDelete
  5. A Max Factor pirosítókból a Naturelle árnyalattal szemezek mindig :) Arról a rúzsról volt már esetleg bejegyzés? Nagyon kíváncsi vagyok rá!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nekem az az árnyalat nincs meg, de biztos annak is ilyen jó az állaga!:) Még nem volt, és azt hiszem képeket se csináltam róla amikor még érintetlen volt, így meg nem mutatna szépen a képeken úgyhogy nem hiszem, hogy lesz bejegyzés róla. De ha mégis, akkor szólók!:)

      Delete