essence Effect krémes szemhéjfestékek


Ma két új krémes szemfestékről hoztam nektek tesztet, mégpedig az essence Effect eyeshadow Ireland's nature (zöld) és China's groove (rózsaszín) árnyalatokról. Az új essence termékek közül ezek voltak a kedvenceim első látásra, de picit vegyesek az érzelmeim velük kapcsolatban. Ha kíváncsiak vagytok, hogy miért akkor olvassatok tovább!


 Az árnyalatok pigmentáltságával első látásra nincs baj, viszont a szemen eldolgozva már bizony három (!) réteg kellett ahhoz, hogy a tubuson látszó színintenzitást elérjük. Ezek persze nagyon vékony rétegek, és pár másodperc alatt száradnak, szóval nem komoly gond, de azért mégis jobb lett volna ha elsőre is sikerül ezt a színt viszontlátni. Úgy is próbáltam, hogy egy vastagabb réteget viszek fel, de úgy nagyon egyenletlen, foltos lett a végeredmény. A villámgyors száradás miatt egyébként az eldolgozással is sietni kell - én egy matt natúr barnával szoktam a mélyítővonalban sötétíteni kicsit.

A másik gondom a tartósság volt: önmagában nekem pár óra után nagyon megfakultak a színek, pedig nem volt különösebben meleg. A szemráncokba egyébként nem ültek bele, de volt alatta szemhéjalapozó. Ezt egyébként egy réteg hasonló színű szemhéjpúderrel ki lehetne küszöbölni, de akkor a krémes szemhéjfesték akár el is hagyható - hacsak nem egy gyengén pigmentált szemhéjpúdert szeretnék vele felerősíteni.

Olajos szemhéjra semmiképpen nem ajánlom ezt a terméket egy jó szemhéjalap nélkül, és egyébként is csak akkor, ha van türelmetek kicsit pepecselni velük és lehetőségetek van a nap folyamán ellenőrizgetni. Cserébe viszont az árnyalatok tényleg nagyon szépek és ilyen árkategóriában én még nem is találkoztam hasonlókkal, úgyhogy egy próbát megér szerintem, de nem egy 100%-os termékről van szó. Ha van rá igény, akkor sminkben is megmutatom, csak írjatok egy kommentet.:)




A termék csak a kijelölt Müllerekben elérhető, 999 Ft.-os áron.

Ti próbáltátok már ezt a terméket? Hogy tetszenek a színek?


4 megjegyzés:

  1. Kíváncsi vagyok, hogy sminkben hogy mutatnak. ^^

    ReplyDelete
  2. Már vártam ezt a tesztet! :) Nekem lenne igényem a sminkre! Valamiért brutál tartósnak hittem őket, ezért picit elbizonytalanodtam, hogy valóban szükségem van-e rá, a krémes szemhéjfestékekkel amúgyis szkeptikus vagyok (kivéve a Color Tattoo-kal).. :/

    ReplyDelete
  3. Egyszer volt egy hasonló szemhéjfestékem, ami egy újsághoz volt mellékelve, olyasmi színe volt, mint a China's Groove-nak. Bár, nem tudom hogy az Essence volt-e :(((

    ReplyDelete
  4. Én még nem próbáltam, de szerintem nem is fogom, bár kíváncsi vagyok, hogy felkenve hogy mutatnak! :)

    www.stylelounge.me

    ReplyDelete