Haul - Körömlakkok




Talán láttátok már Facebook-on, hogy a Nailland játékán nyertem egy 10%-os kupont, mégpedig ezzel a manikűrrel. Nagyon örültem neki, mert amúgy is terveztem magam meglepni pár lakkal, szóval jobbkor nem is jöhetett volna. A kedvenc Golden Rose lakkjaimból szereztem még be néhányat, valamint az első Barry M és China Glaze lakkomat is megvettem. Plusz kaptam még 2 csodaszép Misslyn lakkot is, úgyhogy ez a hétvége nálam a körömlakkokról szólt!:)



Eredetileg az új fehér GR lakkot (is) szerettem volna, de az nem volt sajnos készleten. Viszont velem jött egy csodaszép lila, korall (soha nincs belőle elég) és egy hideg rózsaszín is.


A Barry M lakkoknak én kicsit sokallom az árát, hasonló színek és finishek más márkánál is megtalálhatók kedvezőbb áron, de az az Aquarium kollekció teljesen levett a lábamról, így a Mediterranean hazajött velem. Engem a lemenő napra emlékeztet, ahogy eltűnik a tenger mögött, remélem a minőségében sem kell majd csalódnom.


Az eladólány nagyon kedvesen ezt a lakkot ajánlotta a fehér GR helyett, ez is két rétegben teljesen jól fed, úgyhogy nem csalódtam az első China Glaze lakkomban. Ez a Snow árnyalat egyébként.


És végül anyukám lepett meg ezzel a két mini Misslyn lakkal, amiknek nagyon örültem ugyanis még semmit nem próbáltam a márkától. Már nézegettem az állványt a Müllerben, de soha nem vettem semmit. Ez a pisztácia színű lakk a kedvencem, gyönyörű az apró lilás mikrocsillámokkal, de a kék-lila duokróm lakk is csodaszép. (Bal: Purple Rain, jobb: Sweet Pistachio)

Eddig a lila és rózsaszín Golden Rose-t és a fehér China Glaze-t próbáltam ki, de a héten szerintem érkeznek manikűrök a többi lakkal is. Írjátok meg, hogy melyiket szeretnétek először látni!:)

Nektek mi a kedvenc körömlakk márkátok? Ezek közül próbáltatok valamelyik lakkot?



1 megjegyzés: