NOTD - Pillow Talk

A hétvégén a Facebook-on már mutatott essence termékek mellé bekúszott egy Rimmel lakk is a kosaramba, mégpedig a Rita Ora kollekció Pillow Talk nevű darabja. Mostanában nagyon tetszik a világos kék szín, de lakkból elég nehéz olyat találni ami nem hajlik mentába, ez a lakk viszont pont ilyen. A csomagolás szerint egy rétegben fed és 60 másodperc alatt szárad, nekem kellett a két réteg, de ilyen világos színnél nem is vártam mást. Gyorsan szárad, de azért egy percnél több kell neki.
Nekem nagyon nagyon tetszik most ez a szín (meg a matrica is a csomagoláson), biztos, hogy sokszor fogom felkenni a nyár folyamán. A Rimmel termékekre egyébként 25% kedvezmény volt a Müllerben, így 600 Ft.-ot fizettem érte, amit bőven meg is ér.







Hogy tetszik ez a szín? 


4 megjegyzés:

  1. Gyönyörű a színe! :) Nem fogta meg a körmöd? Nekem van egy sötétebb, zöldes Rimmel lakkom, ő mindig befogja a körmöm! :s

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meg nem mostam le, de tettem ala alaplakkot, ugyhogy csak nem fogja befogni:)

      Delete
  2. Nagyon szép ez a kék lakk :)

    ReplyDelete