iHerb Haul

Az iHerb az egyik kedvenc webshopom-má nőtte ki magát az utóbbi hónapokban, így amikor fogyóban volt a kedvenc samponszappanom, ráadásul 40$ felett ingyenes szállítási akció volt, megint leadtam egy rendelést. Régebben egy hét alatt értek ide a csomagok, de az utóbbi időben két hét kellett nekik - bár lehet, hogy az itteni posta tartja pár napig. Ha kíváncsiak vagytok, hogy miket rendeltem akkor olvassatok tovább!


A Thayers márka főleg tonikjairól ismert és már régóta ki akartam próbálni ezt a rózsás vátozatot. Az összetevői nagyon szépek és a bőr számára nagyon hasznos dolgok vannak benne (aloe vera, csodamogyoró stb.). Remélem be fog válni!


Az E.L.F. Tickled Pink pirosítójából egyet már majdnem elhasználtam (na jó, a fele kitörött amikor leejtettem), úgyhogy rendeltem egy utánpótlást - viszont kicsit meglepődtem, mert ennek az új változatnak teljesen más színe van, mint az én jó pár éves példányomnak, nemsokára meg is mutatom bejegyzés formájában. A másik pirosító egy Physicians Formula darab, mégpedig Natural árnyalatban. Ennek valami fantasztikus a textúrája és a színe is gyönyörű.


A jól bevált samponszappanok - teszt itt.


Az Alba Botanica márka fényvédői a legjobbak között vannak, ezt a kis változatot pedig pár dollárért dobtam a kosaramba kipróbálásra, nagy reményeket fűzök hozzá.


Vitaminból mindig jól jön az utánpótlás, ez pedig a trial termékek között volt szintén 1-2 dolláros áron, úgyhogy ő is jött hozzám.



Ha iHerb-ről rendeltek, akkor használjátok a PSZ780 kódot, ami $10 kedvezményt jelent, ha $40 felett vásároltok vagy $5 kedvezményt, ha $40 alatt. :)

Ti rendeltetek már az iHerb-ről? Legyen teszt valamelyik termékről?


15 megjegyzés:

  1. Én is most várok egy csomagot az iherb-ről :) Ilyen nagy tonikom nekem is van, de a Madre Labs-tól, mert akciós volt nagyon (imádom az iherb akcióit), egy jó ideig nem lesz tonikra szükségünk :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Miket rendeltél? Igen, nagyon nagy ez is és csak 8 dollár volt! :)

      Delete
  2. Én a tonikra és fényvédőre kíváncsi lennék :)

    ReplyDelete
  3. úú ,arra a Physicians Formula pirosítóra kíváncsi vagyok, jópárszor megakadt már rajta a szemem. :)

    Barbi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Arról lesz szerintem először teszt!:)

      Delete
  4. Ezt a rozsas tonikot hasznalom arctisztitas utan, es imadom, illata kicsit fura szamomra. Puha lesz tole a borom, taplalja, nem szaritja

    ReplyDelete
    Replies
    1. Remelem nekem is be fog valni, eddig nagyon tetszik! Nekem az illata is kellemes, bar eddig is hasznaltam rozsavizet ami hasonlo, igy mar megszoktam:)

      Delete
  5. Az a szívecskés pirosító nagyon tetszik ^^

    ReplyDelete
  6. Én nem mertem kihasználni ezt a 40$ feletti akciót, mert féltem, hogy fennakad a rostán is ki kell fizetnem az ÁFÁ-t. Nálad nem volt ilyen probléma?
    Én a sminktermékekre lennék leginkább kíváncsi, főleg az ELF összehasonlításra.
    Most tervezek én is rendelni az iHerb-ről, kinéztem egy C vitaminos szérumot :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nekem nem allitottak meg a vamon szerencsere!

      Delete
    2. Az ELF-ről lesz nemsokára teszt!:)

      Delete
  7. Nekem is megvan ez a Ph. F. pirosító és egyszerűen imádom, minden szempontból tökéletes, és már csak ránézni is jó :).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Igen, nagyon cuki es a minosege is szuper!:)

      Delete