Tom Ford Blush Nude


Ma a nude rúzsok egyik legszebb példányáról hoztam nektek tesztet, mégpedig Tom Ford Blush Nude árnyalatú darabjáról. A Tom Ford rúzsokat világszerte a legjobbak között tartják számon és rúzsmániás lévén én is rég vágytam legalább egyre. Így amikor az egyik reptéren a Duty Free-ben szembe jött velem a display nem is volt kérdés, hogy választok egyet. Mostanában a nude ajkakra vagyok rákattanva, és általában ezek a világos színek a legproblémásabbak, úgyhogy kíváncsi voltam egy ilyen kategóriás rúzs hogy teljesít. És nem kellett csalódnom! Sehol az egyenletlen csíkos fedés, nem emeli ki a száraz részeket - sőt hidratálja az ajkakat -, és emellett egy fedéssel tökéletes fedést lehet elérni. Nagyon kellemes balzsamos érzés viselni is és gyönyörű ajkakat varázsol. Az illata nagyon enyhe, picit vaníliás. 
A gyönyörű csomagolás pedig csak hab a tortán, előre is elnézést a szokásosnál jóval több képért, de annyira jó volt fotózni ezt a szépséget, remélem ti is szívesen nézegetitek.

 





Ez a TF lenyomat már pár használat után elkopik sajnos. 


 

Nektek hogy tetszik? Ismeritek a Tom Ford rúzsokat?


6 megjegyzés:

  1. Gyönyörű! Mintát is megnéztem volna róla, de úgy látom ez egy csodás barackos-nude szín, tökéletes választás! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lesz vele smink nemsokára!:) Köszi!:)

      Delete
  2. Gyönyörű szín, jó választás volt, a minősége meg a legjobb (nekem is van egy TF rúzsom). :)

    ReplyDelete
  3. Gyönyörű, vártam volna a swatchot róla...na de majd sminkben! :)

    ReplyDelete