Chanel Accent Blush

Régi álmom volt egy Chanel pirosító, úgyhogy múlt héten amikor akciósan megláttam a Marriounad-ban ezt az árnyalatot, megjutalmaztam vele magam a jól sikerült vizsgáimért. :) A csomagolás igazi letisztult eleganciát sugall, nekem a high-end márkák közül a Chanel csomagolása az egyik kedvencem. A pirosító egy bársony tokban érkezik, ami védi a pirosítót az ujjlenyomatoktól - a fekete fényes felület ugyanis nagyon nagyon hajlamos gyűjteni őket. Kinyitva egy hatalmas tükör található a kompakt felső részén, alul pedig maga a pirosító egy pici ecsettel. Első ránézésre nem tűnik túl nagy mennyiségnek, és valóban csak 4 gramm festéket kapunk - összehasonlításként egy MAC pirosító 6 g, egy Max Factor 5.5 g.

A festék hajlamos porozni - ezt a képeken láthatjátok is, mert nem bírtam ki, hogy ne próbáljam ki még a képek készítése előtt. :) A pan-ben erősen csillámosnak látszik, de ez szerencsére már nem látszik az arcon, csak egy enyhe selyemfénye van. Az "Accent" egy igazi bronzos, nyári árnyalat, amit én nem csak pirosítóként, hanem az arc bronzosítására is el tudok képzelni a halántékon és az arccsonton.

Az ára nagyon borsos, 12 600 Ft. eredeti áron, de én 40%-os kedvezménnyel jutottam hozzá, úgyhogy úgy már picit tűrhetőbb. Különleges alkalmakra, megajándékozni magunkat szerintem nagyon jó választás egy-egy drágább sminktermék, de ezt az árnyalatot nem tartom kihagyhatatlannak.










Felül építve, alul egy húzás.
Élesben.

Nektek mi a kedvenc high-end sminkmárkátok?


10 megjegyzés:

  1. Tényleg nagyon gyönyörű!

    ReplyDelete
  2. Hú, nagyon szép, nyáron mikor már lesz egy kis színed még ragyogóbban fog állni^^.
    Nekem is a Chanel csomagolás az egyik nagy kedvencem. Olyan szépen tervezik meg ezeket a sminkeket, hogy az ember szíve vérzik, hogyha előbb vagy utóbb nem kaparinthatja meg őket.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hát, nekem nem nagyon lesz nyári színem sajnos:D De próbálkozom vele.:)
      Igen, ráadásul a sok Chanel smink együtt a legszebb:D

      Delete
    2. Ne is mond. Ismerős érzés. Az én nyár végi színem olyan, mint más normális bőrű emberek nyár kezdeti színe. XD Az egyik becenevem a Hófehérke (a sok Disney karakter közül ez az egyik, amit birtoklok ) pedig akkor már "fullosan" barna voltam, mikor megkaptam a becenevet :D

      Delete
  3. Kicsit pislogtam az árán, de nem mondom, hogy egyszer nem szeretnék magamnak venni valami drágább sminkterméket :) Egyébként nagyon szép ez a szín, jól áll neked!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Teljes áron biztos nem vettem volna meg én se:) Köszönöm!:)

      Delete
  4. Én is szeretem a Chanel csomagolását, olyan masszív és jó kézbe venni. Letisztult és elegáns. Szép ez a pirosító, de szerintem tipikusan az a szín, ami kevés embernek áll jól. Rajtad jól mutat. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Igen, én is így gondolom.:)
      Szerintem mindenkin jól mutat egy ilyen neutrális szín egyébként, de köszönöm!:))

      Delete
  5. A képeken nekem barackosabbnak tűnt, mint a swatchon és rajtad, de neked nagyon jól áll, mint általában minden! :)
    Tipikus nyári pirosító, szuper!!! (Ellenben az árával, az már nem annyira szuper! :D)

    ReplyDelete