FOTD - Poisonberry


Még múlt héten az esős időben viseltem ezt a kicsit sötétebb, ősziesebb sminket. Már nem teljesen emlékszem a használt termékekre, de az biztos, hogy a szememen az Urban Decay Half Baked szemhéjpúdere van, ami a legszebb és legpigmentáltabb arany szemhéjpúder, amit valaha láttam. Ez az a szín, ami a Naked 1 és Naked 2 palettában is helyett kapott, ezt sokan kifogásolták, de én nagyon örülök neki, mert az egyiket már majdnem elhasználtam. :) A smink másik hangsúlyos eleme a Lime Crime Poisonberry rúzsa, ami ősszel-télen nagy kedvencem volt, bár picit nehéz vele dolgozni. (Ha hasonló színt kerestek, ami itthon is elérhető akkor ajánlom a MAC Rebel-jét, ő könnyeben is használható.:) ) Ja és aznap voltam fodrásznál is, ilyenkor mindig túl feketének látszik a hajam, de azóta már világosodott pár árnyalatot és így az igazi. :)





 Hogy tetszik nektek a smink?




16 megjegyzés:

  1. Nagyon szép a smink is és Te is. :)

    ReplyDelete
  2. Legszebb rúzs! Nagyon jól áll neked:)

    ReplyDelete
  3. Úristen, milyen szép egyenletes és sima a bőröd!!! Gyönyörű vagy!!! Milyen termékeket használsz az arcápolási rutinodban, ha szabad tudni?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Á, itt csak az ablak előtt álltam és az erősebb fény miatt látszik ilyennek a bőröm, jó is lenne:D Pont holnap lesz kint egy bőrápolásos bejegyzés, amióta azokat használom elég szép a bőröm , de egyébként sminklemosás: micellás víz (Bioderma), utána kémiai hámlasztó (erről holnap lesz szó) vagy dr.pál uborkás tonik, krémet estére nem használok, reggel pedig fényvédő (Eucerin vagy Bioderma). Pluszban Aloe Vera gel (holnap róla is lesz szó) és rózsavíz amikor csak eszembe jut, nagyon jó. :) Ja és köszönöm! <33

      Delete
    2. Köszönöm a válaszod!! :) Figyelni fogom a bejegyzést, a kémiai hámlasztásról már olvastam korábban, de akkor csak átsiklottam felette, de mostmár tényleg érdekel! :)

      Delete
  4. Nagyon szép lett! Jól áll ez a bordó rúzs :)

    ReplyDelete
  5. Nagyon szép a smink, a rúzs színe pedig jól áll neked :)

    ReplyDelete
  6. Ez a smink úgy, ahogy van tökély :) Az a rúzs valami káprázatos, én is imádom az ilyen sötétebb árnyalatokat.

    ReplyDelete
  7. Szereted magadon, hogy ilyen vastag ajkaid vannak vagy jobb lenne vékonyabb? Komolyan kérdezem. Nekem is hasonló, de ilyen erősebb, és vagy sötétebb rúzsoktól tartok azért egy kicsit

    ReplyDelete
    Replies
    1. En nagyon szeretem, azt se bannam ha meg nagyobb lenne:)

      Delete