NOTD - Silky Mint


Már elég rég mutattam nektek ezt a Lovely lakkot, de csak most jutottam el odáig, hogy ki is próbáljam. Nekem nagyon tetszik ez a matt fémes finish, de ahogy látom három réteg kellett volna a teljes fedéshez - én csak kettőt kentem fel, de a képeken látszik, hogy kéne még egy. A száradási ideje nagyon jó, és a tartóssága is! Most nem géllakkra kentem fel, csak magában és így is kibírt 4 napot tökéletesen. 








Aztán fel akartam dobni kicsit ezt az egyszínű lakkozást, és egy gyöngyös masnidíszt választottam hozzá a hüvelykujjamra. Először műkörömragasztóval akartam rögzíteni, de persze az az ősrégi darab, amim volt itthon már rég beszáradt, úgyhogy egy réteg átlátszó géllakkba köttettem a díszt. Így sajnos nem volt túl tartós, de ez az én hibám. A masnit egyébként a Born Pretty Store-tól kaptam, hogy ha ti is szeretnétek akkor itt tudjátok megrendelni. Van egy 10%-os kódom is hozzájuk, ha tízen rendeltek ezzel a kóddal akkor támogatnak egy nyereményjátékot a blogon.:) 







Hogy tetszik nektek a lakk? És a díszítés?


6 megjegyzés:

  1. Hú de jó színe van, nagyon tetszik és milyen tartós! wow

    ReplyDelete
  2. Nagyon szép színe van ennek a lakknak :)

    ReplyDelete
  3. cuki a masni, ez a lakk nekem is meg van és nagyon szép szín :)

    ReplyDelete
  4. Nagyon szép színe van, most megbántam picit, hogy ezt mégse vettem meg :( :)

    ReplyDelete
  5. Nagyon szép színe van, nekem rózsaszínben van meg; az is gyönyörű :)

    http://thebeautyandglamourblog.blogspot.hu/

    ReplyDelete