Vichy Ideália Szemkrém

Ez egy picit rendhagyó poszt lesz, ugyanis a terméket nem én, hanem egy nagyon kedves barátom, Dávid tesztelte. Ő évek óta szenved a szem alatti karikáival, szerintem már az összes ma kapható korrektort és szemránckrémet kipróbálta, plusz az Ideália termékcsalád több termékét is szereti és használja, úgyhogy kevés nála alkalmasabb embert találhattam volna a krém kipróbálására. Kb. két hónapja adtam neki a krémet, tegnap pedig jól kifaggattam az eredményekről, úgyhogy lássuk mit szólt hozzá. :)


Először nézzük a csomagolást: a krém egy furcsa szilikoncsőrön keresztül jut ki a tubusból, ami elvileg a krém könnyebb elterítésére szolgál, de utána még ujjal mindenképpen rá kell segíteni. A tubusból előbukkanó krém enyhén sárgás árnyalatú és fényvisszaverő részecskéket tartalmaz - ez segít élénkíteni a szem alatti területet, valamint a tekintetet is kinyitja. Ez a hatás persze csak átmeneti, addig tart amíg a krémet le nem mossuk/ be nem szívódik. Hosszú távon (kb. 3-4 hét után) a szem alatt apró ráncokat is és a karikákat is halványítja - csodát persze ne várjunk tőle, a kialakult ráncokon már nagyon nehéz sebészeti beavatkozás nélkül javítani, de egy krémhez képest nagyon jól teljesít.

Dávid éjszakára vastagon javasolja a használatát, nappalra pedig vékonyan, a korrektor alá - akinek nem túl sötétek a karikái, az keverheti alapozóval vagy korrektorral is, így a fényvisszaverő pigmentek is érvényesülnek. Önmagában is van egy nagyon-nagyon enyhe fedése, de ez csak annak lehet elég, akinek egyáltalán nem karikás a szeme.

Az összetevők közül a negyedik helyen álló Alcohol Denat nekem szúrta a szemem, de ezen kívül szépnek mondhatóak az összetevői: szilikon (rövid távon felölti a ráncokat), shea-vaj, B3-vitamin, C-vitamin, E-vitamin és különböző hidratáló, bőrpuhító anyagok is megtalálhatóak benne.



Összességében ez egy nagyon jó kis szemkrém aminek rövid és hosszú távú jótékony hatásai is vannak, aki teheti annak érdemes tennie egy próbát vele. Talán az ára lehet egy picit magas, hiszen 6 999 Ft-os áron vásárolható meg a gyógyszertárakban. 


Ti próbáltátok már ezt a szemkrémet vagy másik Vichy terméket? Szeretitek?


4 megjegyzés:

  1. Nemrég nyertem meg ezt a krémet a Vichy facebookos játékában (életemben először végre nyertem valamit :D) és eddig nagyon tetszik! :) De természetesen csak pár hónap múlva lehet csak végleges véleményt formálni. :)
    Remek cikk volt!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Örülök, hogy tetszett és hogy neked is bevált! <3

      Delete
  2. Nagyon jó kis cikk volt, tetszik,hogy egy férfi szemszögéből is megismerhetjük a terméket! :-) Én pár napja tesztelgetem (sajnos csak pár mintám van, de egy ideig elég lesz, úgysem használom minden nap) de nagyon tetszik, frissít reggelente, és nekem elég ez az enyhe fedés is. Tetszik.

    ReplyDelete
    Replies
    1. De jó, hogy tetszett, féltem, hogy mit szóltok az újításhoz :)

      Delete