Eucerin Aquaporin arkcrém



Ma egy olyan hidratálókrémet mutatok meg nektek, amit elég gyakran használtam mostanában. Mivel nem volt olyan napos idő az elmúlt hetekben, elégnek éreztem a 15-ös fényvédőfaktort is, pláne, hogy a BB krémemben is elég magas a védőfaktor. Ezt a krémet normál és kombinált bőrre ajánlják, és szerintem a zsíros bőr kivételével minden bőrtípuson működhet. Nekem nagyon puha és hidratált bőrt eredményez, érzem, hogy van valami a bőrömön egész nap, tehát nem szívódik be teljesen, de ezt ne egy zsíros rétegként képzeljétek el, nem fényesedik ki a bőröm a nap végére se. Sminkelni szinte rögtön nagyon jól lehet rá, nem kukacosodik össze egyáltalán.
A hidratálóhatása nekem teljesen elegendő, talán télre lenne picit kevés. A képeken meg tudjátok nézni az összetevőket is, nekem az alcohol denat-tal vannak problémáim benne, de eddig nem okozott szerencsére irritációt, illetve illatanyagot és parabént is tartalmaz sajnos. Én mostanában inkább az alapján ítélem meg a krémeket, hogy mit tesznek a bőrömmel, mert találkoztam már papíron tökéletes krémmel, ami mégsem tett jót a bőrömnek.
Szóval most nekem ő a tökéletes mindennapi arckrém, amikor csak a városban mászkálok és nem ér közvetlen napfény sokáig, de a vízpartra biztos, hogy magasabb faktorszámmal rendelkező krémet fogok használni. Gyógyszertárakban keressétek! :)





 

Ismeritek ezt a krémet? Milyen hidratálót használtok nyáron?


0 megjegyzés:

Post a Comment